Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Mogelijk maken behalve M/V ook te kiezen voor X = geslacht niet bepaald. (YOU-I-203)

door Former Member
Status: Ingepland

We kregen kortgeleden de vraag van een medewerker of wij de aanpassing naar een X konden doen in ons personeelssysteem

7 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-203
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wij willen deze mogelijkheid ook graag ivm genderneutraal beleid. Ook al meerdere malen bij Raet neergelegd. Maar helaas nog zonder resultaat. 

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ik heb dit kortgeleden bij Support neergelegd, ze waren er nog niet mee bezig maar adviseerde om het hier in te dienen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ik heb dit kortgeleden bij Support neergelegd, ze waren er nog niet mee bezig maar adviseerde om het hier in te dienen. Er zitten nogal wat haken en ogen aan het verhaal. Hier is een rapport hierover te downloaden Bijlage 2 Eindrapport onderzoek geslachtsregistraties | Kamerstuk | Rijksoverheid.nl

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Er zijn al mensen die een x in hun paspoort hebben, dus dit zou moeten worden aangepast. Waarom is dat zo ingewikkeld om aan te passen?

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Bestaat al
door Maikel Schamp
Status changed to: Status: Ingepland

Het veld geslacht zal binnen Youforce aangepast worden. We zullen aansluiten bij de gegevensspeficaties aangifte loonheffingen. De volgende waarden zijn hierin toegestaan:

  • Onbekend
  • Mannelijk
  • Vrouwelijk
  • Niet gespecificeerd