Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

P01617 - WVP eerste AO dag (HCB4-I-193)

door Anonymous
Status: Alternatief aanwezig

In Beaufort is rubriek P01617 (WVP eerste AO dag) aanwezig. In deze rubriek komt de eerste AO dag voor de WvP te staan, dus rekening houdend met doorlopende ziektegevallen. Jammer genoeg wordt deze rubriek alleen maar gevuld wanneer er een (fictief) signaal in de Actieve Signaleringen poortwachter is ingericht. Omdat ik deze datum wil gaan gebruiken om via de generieke signaleringen een workflow voor loonkorting langdurig ziek op te starten zou het mooi zijn als deze rubriek standaard gevuld en bijgehouden wordt zonder het aanmaken en gelijk weer verwijderen van signaleringen.

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: HCB4-I-193
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hartelijk dank voor dit idee.

Rubriek P01617 (WVP eerste AO dag) wordt gevuld als het stuurgegeven ASP_AAN aan staat.

Om te voorkomen dat er ook ongewenste WVP04 acties worden gegenereerd, kun je de inrichting van dit procesprotocol WVP04 opschonen. Dit kan via functie 417515 (Procesprotocol AS-P). Door de betreffende acties te verwijderen zullen deze niet meer aangemaakt worden, maar zal wel nog steeds rubriek P01617 (WVP eerste AO dag) worden gevuld.

Walter Hol
CONTRIBUTOR ***
door Walter Hol

Hallo @Frank,

 

Ik zie nu (pas) jouw oplossing, heel fijn. Het lijkt er nu alleen wel op dat deze rubriek alleen voor nieuwe ziektegevallen aangemaakt wordt. Is er nog een optie om (zonder protocolacties) dit ook voor lopende ziektegevallen te activeren? De functie in Beaufort Service geeft hier een melding op.