Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

Registratie kenteken in P-rubriek

door Raymond_de_Rozario
Status: Afgewezen

Goedemiddag,

Wanneer ik binnen de community zoek op kenteken dan hebben het grootst aantal hits wat ik krijg betrekking op Visma.net.

Op dit moment kunnen wij het kenteken registreren, maar dit gebeurd in een eigen rubriek. Het idee achter het registreren in een P-rubriek is dat een wijziging van het kenteken dan ook via de App zou kunnen. Niet alleen voor de brandstofregistratie, maar ook voor bedrijven die werken met een parkeer/slagbomen systeem voor medewerkers.

2 Opmerkingen
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Goedemiddag @Raymond_de_Rozario hartelijk dank voor je idee. Ik heb dit intern ook met mij collega's die zich bezighouden met de app geverifieerd. Helaas zijn er voor nu geen plannen om het kenteken binnen de app te gebruiken.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen @Frank JHM Poell ,

Het gaat niet alleen om het gebruik binnen de app, maar ook in Beaufort. Wanneer het kenteken kan worden opgeslagen in een p-rubriek dan maak je processen toekomstbestendiger. Ik weet niet of jullie er over nadenken, maar wanneer we buiten het declaratieproces om ook andere flows kunnen en mogen maken in de app, dan zou je het wel kunnen regelen. Voor nu de nabije toekomst zouden we dan de eigen rubriek kunnen vervangen door die p-rubriek. Het zou wel logisch  zijn in mijn optiek: je doet ook de brandstofregistratie. Misschien gebruik maken van de RDW api? kenteken koppelen aan soort voertuig e.d.?