Mijn Communities
Help
Hanneke Wiersma
CHAMPION *

Rubriek P00303 meer posities geven

door Hanneke Wiersma
Status: Afgewezen

Rubriek P00303 heeft nu 6 posities.

Wij zetten na iedere voorletter een punt. Het gevolg is dat bij medewerkers met meer dan 3 voorletters we deze niet kwijt kunnen in deze rubriek.

 

Graag wil ik dat deze rubriek meer posities krijgt, zodat we alle voorletters van medewerkers er in kwijt kunnen met een punt er tussen. Zou mooi zijn als deze uitgebreid wordt naar 12 posities

2 Opmerkingen
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor dit idee.

Technisch is het helaas niet mogelijk om meer posities vast te leggen ivm het huidige datamodel. Het advies is om de voorletters zonder punten vast te leggen. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Beste @Frank JHM Poell ,

 

Dit is het zoveelste verzoek om een veldlengte aan te passen. Ik ben mij er van bewust dat er nog steeds een aantal klanten "on prem" werken en dat deze o.a. de verschillende wensen blokkeren. Ook weet ik dat jullie zitten met de samengevoegde velden en de uitwisseling naar derde partijen. Ik probeer alleen te zeggen dat wanneer er herhaaldelijk verzoeken binnenkomen om veldlengtes aan te passen, dat er er op een ander niveau naar gekeken moet worden. Kunnen klanten oneindig op een lokale versie van Beaufort blijven werken, of moeten die uiteindelijk ook over naar de online versie?

 

Ik kan mij niet voorstellen dat een instantie als de belasting zegt dat ook hun het achternaam of straatnaam veld in hun database niet kunnen aanpassen.