Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Rubriek ten behoeve van 'Eerste datum in dienst' opnemen in Beaufort

door Anonymous (Bijgewerkt ‎16-01-2023 12:56 ( )
Status: Alternatief aanwezig

In Youforce Reporting is het veld 'Eerste datum in dienst' opgenomen. 

Is het mogelijk dat er in Beaufort een nieuwe rubriek beschikbaar komt die deze waarde geeft, zodat voor medewerkers met meerdere dienstverbanden deze datum kan worden gebruikt binnen Beaufort, Youforce (templatebeheer tbv brieven)  en exports naar gekoppelde systemen?

Schermafdruk uit Youforce Reporting:

MarkHanssenGemeenteVenlo_0-1673869910569.png

 

2 Opmerkingen
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hartelijk dank voor dit idee.

@Anonymous je kunt dit deels realiseren met het aanmaken van een eigen rubriek op persoonsniveau waarbij de juiste waarde in vastgelegd kan worden. 

We zijn niet voornemens deze rubriek vanuit Raet te introduceren en automatisch te berekenen. Dit in verband met aanvullende vraagstukken/complexiteit in de zin van wel/niet meenemen dienstverbanden uit dienst, eventuele opgeschoonde dienstverbanden en dienstverbanden wel of niet gekoppeld aan de salarisverwerker. 

 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@Frank JHM Poell . Niet echt een 'alternatief aanwezig' naar mijn mening, want handmatig d.m.v. een eigen rubriek mag naar mijn mening geen alternatief genoemd worden.  

 

Jammer in elk geval dat jullie niet voornemens zijn deze rubriek te introduceren, terwijl deze wel opgenomen is in Youforce Reporting, waarbij dezelfde vraagstukken gelden (en misschien ook dezelfde complexiteit geldt).

Daarnaast is mijn mening dat deze rubriek al standaard opgenomen zou moeten zijn in Beaufort gezien de complexiteit die al jullie klanten ondervinden met de dubbele dienstverbanden. 

 

We gaan in dit geval kijken naar een eventueel ander alternatief, misschien zijn er mogelijkheden met robotisering. 

@Anonymous