Mijn Communities
Help
Marianne Marsman
CHAMPION ***

Salarisregeling ook aanpassen met nominaal bedrag

door Marianne Marsman
Status: Afgewezen

Nu kun je een salarisregeling alleen maar wijzigen met een percentage verhoging of verlaging.

Wij willen graag de mogelijk om de inpasnummers/schaalbedrag op te hogen met een nominaal bedrag.

In onze CAO GEO is nu afgesproken om alles eerst met €125 te verhogen en daarna nog eens met 3.5%.

 

MarianneMarsman_0-1680184293973.png

 

6 Opmerkingen
RobZuethof
CHAMPION **
door RobZuethof

Rapport (Fulltime salaris + 125)  in excel opslaan als CSV en importeren via kolommutaties?? Nadeel is dat de regeling op deze manier niet wordt aangepast, maar op werknemersnivo. Of eigen regeling aanmaken.

Je kunt in bo4 toch de salarisregeling/bedragen aanpassen??

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@RobZuethof  We hebben een eigen salarisregeling, maar ik zie alleen maar de mogelijkheid om een percentage op te geven.

RobZuethof
CHAMPION **
door RobZuethof

@Marianne Marsman  Dan ben ik bang dat je alle bedragen langs om handmatig aan te passen.

succes

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@RobZuethof Daarom heb ik ook dit idee ingeschoten om het mogelijk te maken dat een salarisregeling ook verhoogd kan worden met nominale bedragen.

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Marianne Marsman , dank voor dit idee!

We gaan kijken wat de impact is van deze wijziging en hoe vaak een eigen salarisregeling wordt toegepast in onze klantenbase. Op basis daarvan zal worden bepaald of en op welke termijn we dit gaan implementeren.

door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor dit idee.
Helaas zien wij binnen afzienbare tijd geen plek op de roadmap voor dit idee. Ook het draagvlak bij andere klanten lijkt op basis van het aantal kudo's beperkt. Daarom zal het idee niet ingepland worden.