Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Status uit te voeren acties (signalering) (HCB4-I-28)

door Former Member
Status: Afgewezen

Alleen als een status door een actienemer op Gerealiseerd wordt gezet, verdwijnt deze actie ook bij de andere actienemers. Overige statussen worden niet overgenomen bij de andere actienemers.

Graag ook de Overige statussen overnemen bij de andere actienemers

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Op dit moment bestaat de mogelijkheid dat een actie die aan meerdere (gelijksoortige) actienemers is toegewezen, dubbel wordt uitgevoerd. Meerdere actienemers kunnen de actie 'in behandeling' zetten zonder dit van elkaar te weten.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hieraan wil ik nog graag toevoegen dat indien de overige actienemers de status verandering zien van een actie daarbij ook kunnen zien WIE van de actienemers de actie heeft opgepakt/in behandeling heeft.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Signalen button "gerealiseerd" voor alle actienemers laten gelden (HCB4-I-176) Merged

Waarom werkt de actie “gerealiseerd” wel bij de andere actienemers en de actie “in behandeling” niet bij de andere actienemers. Dit lijkt mij een bug. 
De actie “in behandeling” heeft nu geen enkele waarde. Voor het zelfde geldt gaat een andere collega de actie afronden. Dit kan niet de bedoeling zijn. 
Graag nagaan of deze bug eruit gehaald kan worden.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: HCB4-I-176
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Afgewezen

Bedankt voor dit idee.

Hoewel het gewenste voor sommige van de gevallen wellicht logisch is, geldt dit niet voor alle gevallen. Er zijn ook situaties te bedenken waarbij het niet wenselijk is dat alle statussen automatisch bijgewerkt worden. Gezien het aantal kudo's dat andere gebruikers sinds 2016 aan dit idee hebben gegeven schatten we eerstgenoemde situatie als niet relevant genoeg om hier een wijziging in door te voeren.