Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Tijdelijke mutaties o.b.v. einddatum automatisch kunnen beëindigen in Youforce en Beaufort (SLSR-I-213)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Tijdelijke mutaties (die na enige tijd weer teruggedraaid moeten worden) moeten nu nog handmatig bijgehouden worden, om na die tijd weer teruggedraaid te worden. Het zou mooi zijn als Youforce en Beaufort dit automatisch zouden terugdraaien als de einddatum van de mutatie bereikt is.

 

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Een oplossing voor de tijdelijke mutaties is gepland voor de release van december 2017. Meer informatie volgt via de release notes voor HR Core Beaufort en Self Service.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit is nog niet opgelost door de Release van december. ER is maar een zeer beperkt aantal PY en PZ rubrieken en de rubrieken begin datum en einddatum inzet zijn hierin niet meegenomen terwijl ik denk dat dit de meest voorkomende rubrieken zijn om hiervoor te gebruiken. P01125 en P01126... dus Raet ik zou zeggen neem mee deze rubrieken opdat mutaties niet dubbel ingevoerd moeten worden...l

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik denk dat het lastig is om de inzet hierin mee te nemen, MH van der Kolk. Inzet heeft geen aparte ingangsdatum en gaat niet naar Gemal. Feitelijk zou je de mutatie in de toekomst voor de inzet al meteen in kunnen voeren aangezien die geen last heeft van de 62 dagen regel van Gemal.

Ariejan Boon
Carante Groep

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Er is een keuze gemaakt om een selectie van een aantal Gemal-rubrieken op te nemen. Inzetrubrieken vallen hier niet onder.