Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Veld Identity toevoegen in Beaufort en meenemen in de export voor het Youforce portal (HCB4-I-70)

door Former Member
Status: In onderzoek

Het veld identity te vinden in Youforce onder: portaalbeheer, portaalbeheer, indiv. gebruikersbeheer kan nu niet vastgelegd worden in Beaufort en meegaan in de export naar Youforce.  Met als gevolg dat er onnodig beheer moet plaatsvinden om te zorgen dat medewerkers middels Single Sign kunnen inloggen in Youforce.

De wens is dat het veld identity vastgelegd kan worden in Beaufort en deze vervolgens meegaat in de export naar Youforce.

Ik heb begrepen dat Raet hier een zeer lage prioriteit aangegeven heeft en het volledig onduidelijk is wanneer deze gerealiseerd wordt.

Het is zeer wenselijk dat de ontwikkeling hiervan een hogere prioriteit krijgt !! 

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

graag zou ik dit ook toegevoegd zien in de koppeling, dat werkt erg handig! Nu is het handmatig werk.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ook wij willen graag het veld 'identity' (youforce>portaalbeheer>gebruikersbeheer) automatisch vullen via een rubriek in Beaufort.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***
door Gerda Woldring

Wat is de status op dit moment met de mogelijkheid om het Identityveld via Indienst proces in HRSS vast te leggen in Beaufort en dat deze dan in de koppeling meegaat naar YF portaalbeheer, indiv. gebruikersbeheer voor de SSO inlog. Handmatige vastlegging is te foutgevoelig.