Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Zoeken in de organisatiestructuur (HCB4-I-13)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Zoekmogelijkheden binnen het scherm organisatiestructuur. Om uit te zoeken waar een o.e. te vinden is in de organisatiestructuur, moeten we aan de gang met sql query's of rapporten middels Impromptu. Een zoekscherm op basis van (delen) van de naam en/of oe-code zou ontzettend helpen.

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

een onderdeel met alle subonerdelen daaaronde in 1 keer open kunnen klappen bijvoorbeeld afdeling>buro's>subburo's

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Je kunt het overzicht onder de functie 170002 Overzicht organisatiestructuur naar je scherm afdrukken, en dan met CTRL/F de betreffende OE zoeken. Zo zie je snel onder welke bovenliggende OE die hangt. Misschien niet optimaal maar voor mij werkt het prima.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@Marcel: Inderdaad, de workarounds zijn bekend. Een Imprompturapport, een SQL-query (zoals collega Pieter van Leeuwen al gemeld heeft als topic starter, maar nu ineens Guest is??) en jouw optie. Maar het zou toch handiger zijn als je rechtstreeks kunt zoeken zonder eerst een pagina's lang rapport te maken?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wat een mooi nieuws zie ik in de Highlights: na 2,5 jaar gerealiseerd:

 

In ons ideeënportaal is een breed ondersteunde wens geuit om het navigeren door de organisatiestructuur van HR Core Beaufort gebruiksvriendelijker te maken. In deze release hebben we deze wens gehonoreerd en is de functionaliteit voor het zoeken in de organisatiestructuur toegevoegd.

 

Ariejan Boon
Carante Groep