- Als nieuw markeren
- Als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
Zwangerschaps-/bevallingsverlof (op dienstverband niveau)
We hebben een medewerker die start met zwangerschapsverlof voor 4-dagen op een BBL-contract (Contract 1). Zij stopt met de opleiding en krijgt een nieuwe arbeidsovereenkomst (Contract 2) aangeboden, waardoor zij haar resterende zwangerschaps-/bevallingsverlof opneemt op dit contract. Nu wil ik haar nieuwe arbeidsovereenkomst (contract 2) verminderen met 4-dagen zwangerschaps-/bevallingsverlof.
Dit is niet mogelijk. Ik kan wel 4-dagen opplussen via Beaufort ziek en herstel, maar niet -4 verminderen.
Kan Visma Raet mij vertellen hoe ik dit zwangerschapsverlof met meerdere contracten kan corrigeren?
Waarom zit zwangerschapsverlof niet onder het dienstverband zelf gehangen, i.p.v. onder een contractnummer?
Zwangerschapsverlof is geen ziekte en overstijgt het verzuim van de medewerker.
Zieke medewerkers kunnen misschien nog wel op contract 1 werken en op contract 2 ziek zijn.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.