Mijn Communities
Help
Carola de Vries1
CONTRIBUTOR ***

Taken op de startpagina omruilen met welkomst tekst

door Carola de Vries1
Status: Nieuw

Bij ons vergeten Leidinggevenden naar beneden te scrollen om de taken te zien op de startpagina.  

Onze welkomst tekst is al aanzienlijk ingekort maar dit heeft niet het gewenste resultaat.  Natuurlijk heeft het ook te maken met de beeldscherm instelling maar we willen het de Leidinggevenden zo makkelijk mogelijk maken. 

 

 Wij zouden graag zien dat de taken bovenaan de startpagina komen en de welkomst tekst daaronder.  Medewerkers zonder leidinggevende taken zouden hier dan geen last van moeten hebben.  Dus als een medewerker inlogt dat dan de welkomst tekst wel gewoon nog bovenaan staat. 

CaroladeVries1_0-1645436867156.png

 

 

 

3 Opmerkingen
marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

Kan me hier helemaal in vinden. Gr. Marja

Carola de Vries1
CONTRIBUTOR ***
door Carola de Vries1

Beste Marja, 

 

Het kan dus blijkbaar gewoon.  Door op het veld 'taken' te klikken met je linker muis knop en het veld dan naar boven te slepen.  Hoorde ik net van iemand van Raet.  Ik had een call ingeschoten maar toen bleek het niet mogelijk. Maar de oplossing is eenvoudiger dan gedacht. 

 

Gr, 

Carola 

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

Carola

Maar volgens mij is het venster met welkomst tekst groter dan het venster met de notificaties.

En het zou handiger zijn als het venster met de welkomst tekst kleiner gemaakt kan worden waardoor meer notificaties getoond kunnen worden.

Nu is dat volgens mij niet mogelijk

Gr> marja