Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Indienen Loonaangifte na afkeuring (PTRT-I-8)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Zodra Loonaangifte is afgekeurd, dient er een correctie in Payroll Business te worden doorgevoerd. Vervolgens dienen we een verzoek bij Raet in te dienen om Loonaangifte opnieuw in te dienen.

Is het mogelijk om zelf de Loonaangifte opnieuw in te dienen, zonder tussenkomst Raet?

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: PTRT-I-8
Jan Snijder
VISMA
door Jan Snijder

Hallo @Anonymous,

 

Kan je dit idee enigszins toelichten, doen jullie wellicht de verwerking via BPO?

Want in principe kan iedere klant die via Youforce inlogt en toegang tot de module Youforce Loonaangifte heeft, zelf zijn Loonaangifte indienen.

MyriamKramer
CONTRIBUTOR *
door MyriamKramer

@Jan Snijder ; het is alweer even geleden dat ik dit idee heb ingediend. Wij doen de verwerking niet via BPO.

Inmiddels kunnen we de loonaangifte zelf indienen nadat het is afgekeurd en de fouten zijn opgelost.

Alleen is de reden van afkeuring in de loonaangifte niet altijd duidelijk. Dat zou bijv. nog verbeterd kunnen worden. De oorzaak als reden van afkeuring ligt soms elders dan dat de Module loonaangifte laat zien.

Jan Snijder
VISMA
door Jan Snijder
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@Anonymous : ik ga deze sluiten, want het originele verzoek is reeds gerealiseerd.

 

V.w.b. de terugkoppeling van fouten in de aangifte zijn wij mede afhankelijk van de informatie die de belastingdienst ons terugkoppelt.

Ik verwacht op korte termijn geen aanpassingen t.o.v. hetgeen we momenteel tonen.