Mijn Communities
Help
Jan vdW
CONTRIBUTOR ***

Blokkade op opbouw Fiscale vrijstelling Woon - Werk vrijstelling

door Jan vdW
Status: Realisatie waarschijnlijk

is het mogelijk op code P02293 of P02373 ( enige andere relevante code ) de mogelijkheid ( 0,01 ) in te richten, zodat er geen GEEN fiscale vrijstelling Woon - Werk op P01667 wordt opgebouwd?

 

Binnen onze organisatie worden er NS Business Cards voor woon - Werk reizen beschikbaar gesteld.

Om geen onterechte uitruil mogelijkheid voor Woon - Werk verkeer beschikbaar te stellen moet er via omwegen de opbouw fiscale uitruil woon - werk verkeer voorkomen worden. We stellen hier daarvoor het aantal woon - werk kilometers op 0,00.

Bij een wijziging ( aanvraag of stoppen ) van de verstrekking komen hier extra handmatige acties uit met het risico van fouten.

Middels een blokkade mogelijkheid op de fiscale opbouw voorkomen we een en ander.

Met het toevoegen of verwijderen van de blokkade kan de fiscale opbouw op een eenvoudigere manier in SelfService gerealiseerd worden.

 

2 Opmerkingen
door André Visschers
Status changed to: Status: In onderzoek

Beste @Jan vdW 

 

Hartelijk dank voor dit idee.

Het lijkt mij echter dat dit idee thuishoort bij de teams van Beaufort en/of Gemal.

Ik zal het aan de betreffende product-owners voorleggen.

door Niek Grupstra
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Bedankt voor je idee. Wegens de grote populariteit hebben we besloten om deze wens te realiseren. We plaatsen een nieuwe update als het concrete moment van leveren bekend is.