Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Graag nieuwe CAO Filter ook (weer) laten doorwerken in de Gemal releasenotes! (PRG-I-166)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Nu krijg je in je release notes weer alle informatie van de CAO. (of ik doe iets fout, dan hoor ik graag hoe ik dit herstel).

6 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: PRG-I-166
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

echt heel jammer dat je geen voorkeursfilter kan instellen in de releasenotes, releasenotes zijn al lastig te lezen en dan wordt je ook nog eens overladen met info van CAO's die niet van toepassing zijn.  Dit is echt een achteruitgang sinds de overgang naar de Community van Visma Raet. Ik zou zeggen of zo snel mogelijk een voorkeurfilter, of de release notes weer in Payrol Gemal, daar werkte het perfect !!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Helemaal mee eens! Ik heb hier ook al een call over ingediend en antwoord gekregen dat dit inderdaad niet meer mogelijk is. Als je meerdere CAO's bedient is het veel handiger de release notes op CAO's/pensioenfondsen/verzekeraar te kunnen filteren en vervolgens in één pdf te kunnen zetten. Wij gebruikten dat elke maand om ze rond te mailen en te bespreken. Nu kun je wel filteren binnen CAO informatie en dan per onderdeel op release notes, maar dan krijg je in ons geval 7 pdf's die deels weer overlap vertonen; dat werkt niet.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik kreeg een melding dat dit idee in middels ook zo werkt, maar dat is niet zo. Dus een call aangemaakt, wordt gesteld dat het zou moeten werken maar dat het ligt aan onze browserinstellingen en we dit met ICT moeten opnemen. Ik geloof er eigenlijk niets van dat dit echt zo is...

door Evert van Manen
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Met ingang van 1/2/22 is de nieuwe community live en daarmee komt de oude te vervallen. In de nieuwe community heeft ook het cao filter een plaats gekregen dmv labels. Daarmee hopen we de vindbaarheid van gewenste berichten / releasenotes ect te hebben verbeterd. De doorwerking van Cao-filtering in de Releasenote is helaas niet als mogelijkheid beschikbaar.

door Evert van Manen
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Via het wensen traject van Payroll Gemal kan dit probleem niet worden verholpen. Deze wens is van 2020 toen we verhuisd zijn naar de eerste community en waar nog enige mogelijkheden hiertoe beschikbaar was. Per 2022-02 zijn we nogmaals verhuisd naar een nieuwe community waarover recent veel is geschreven; we zoeken daarbij aansluiting bij eenduidige aanpak van communiceren over de modules heen.

 

Ook al snappen we de noodzaak tot filteren aangezien Gemal altijd veel tekst in de Releasenotes heeft, hebben we geen invloed hierop. Wanneer je geen mogelijkheid hebt tot aanpassing geeft ik dit bij voorkeur het liefst meteen aan. Daarom sluit ik voor nu deze wens zonder dit te kunnen honoreren.