Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Resultaten (cumulatief) overzicht in excel of csv (OTHR-I-17)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Het (cumulatieve) resultatenoverzicht kunnen downloaden in excel, eventueel in CSV formaat.

7 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Zeer handig. nu plak en knip werk

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Status?

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Voor wanneer precies staat het resultatenoverzicht in de planning ? Novermber 2016 wordt aangegeven dat het beschikbaar gesteld gaat worden. Wat is de status ? Er is bij ons dringend behoefte aan een CSV bestand

Mvg,

Lelie zorggroep 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Vanaf de mei release 2018, wordt het resultaten overzicht in CSV bestand beschikbaar gesteld. Lees hiervoor de releasenotes van Payroll Gemal 2018-05

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Gezien in de concept RN Gemal, erg fijn. Ook dat je dit op Regnr kan laten uitsplitsen. 2 vraagjes:

Wanneer kunnen we de cumulatieve variant verwachten? Ik neem aan dat dit niet een afzonderlijk request hoeft te worden?

In de webinar werd ook gevraagd naar het scheidingsteken: dit was ; in het voorbeeld en zie ik nu ook weer terug. Wordt er gewerkt aan een keuze voor het scheidingsteken?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het beschikbaar stellen van het resultatenoverzicht als een csv-bestand, zien wij als een prima stap voorwaarts om onze controles gemakkelijker te kunnen verrichten. Hartelijk dank hiervoor!

Ariejan Boon
Carante Groep

Lianka
CONTRIBUTOR **
door Lianka

@Anonymous  is het ook mogelijk om een cumulatief resultatenoverzicht in CSV af te roepen? Ik heb het idee dat ik alleen voor overzicht 1 en 2 een cumulatief bestand kan afroepen.