Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Verzamelloonstaat verstrekken bij jaarwerk en opnemen in het salarisdossier (PRG-I-2)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Meerdere keren per jaar ontvangen wij verzoeken voor een verzamelloonstaat. Of van onze eigen accountant, of de accountant van 1 van onze klanten, of zoals nu van de belastingdienst in verband met een verzoek tot correctie van een voorgaand jaar van premies voor een klant. Een dergelijk overzicht is al enige jaren niet meer beschikbaar. Aangezien de vraag hierom blijft zou ik erg blij worden met een verzamelloonstaat bij het jaarwerk.

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

En kijk, weer een verzoek van de controleurs op de cao schoonmaak.... Maar weer moeten we aangeven geen verzamelloonstaat te hebben en iets vergelijkbaars namaken door de loonaangiftes te downloaden en deze zeer omslachtig te bewerken in Excel. 

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Terugbrengen verzamel loonstaat Merged

Elk jaar weer komt de accountant en vraagt om de verzamel loonstaat. Elk jaar weer zeggen we dat we deze niet hebben, omdat raet deze een aantal jaar geleden heeft verwijderd. Graag deze weer terug brengen. Dan is de accountant reuze blij.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Deze staat er volgens mij al een keer in onder "Terugbrengen Verzamelloonstaat". Bij elkaar heel veel VOTES!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit Idea wordt gehonoreerd. Verwachte release januari 2019, voor het jaarwerk van 2018.