Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Duidelijkere schermweergave bij scherm 'zelfscore geven' (PFMN-I-24)

door Former Member
Status: In onderzoek

In onze organisatie start de manager een feedbackronde op. Deze zet feedback uit en tegelijkertijd de zelfscore met aangepaste competenties. De medewerker krijgt een mail dat hij de zelfscore moet invullen. Als de medewerker dan naar dit scherm gaat staat het "dichtgeklapt' hierdoor is niet direct het klaargezette formulier zichtbaar. De medewerker klikt dan op 'start zelfscore'. Een nieuw formulier wordt gemaakt. De door de manager gekozen competenties staan niet in het nieuwe formulier

Als het scherm is opengeklapt op het moment dat de medewerker de zelfscore gaat geven gaat het waarschijnlijk wel goed, dan zien ze welk formulier ze moeten 'voortzetten'

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Zie mijn bijlage.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Mw. C.M. (Karin) de Breuk
Personeel & Organisatie
Sophia Revalidatie Delft
015-2780 295 (ma en di tot 14.30/ do hele dag)
k.debreuk@SophiaRevalidatie.nl

NB: Deze mailomgeving is niet beveiligd. Bent u zich hiervan bewust als u met ons e-mailt.

[onbekend.png]

Sophia Revalidatie
Vrederustlaan 180
2543 SW Den Haag
http://www.SophiaRevalidatie.nl

Op dit e-mailbericht en eventuele bijlagen is een disclaimer van toepassing, die is opgenomen op onze website:
http://www.SophiaRevalidatie.nl/e-maildisclaimer

[cid:image002.png@01D04C4E.C7DB4320] .[cid:image003.png@01D04C4E.C7DB4320].[cid:image004.png@01D04C4E.C7DB4320].[cid:image005.png@01D04C4E.C7DB4320]
[cid:image006.png@01D04C4E.C7DB4320]

Van: Raet [mailto:fd7186ad6ca8fcea340d35eb@mailer.aha.io]
Verzonden: dinsdag 13 september 2016 10:21
Aan: Aha!
Onderwerp: Pauline Sietses - le Blanc (Raet) responded to idea PFMN-I-24 Duidelijkere schermweergave bij scherm 'zelfscore geven'

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Status changed to: Status: In onderzoek