Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Filterfunctie aanbrengen in uitgebreid zoeken (PFMN-I-37)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Als ik als beheerder inlog en de functie 'uitgebreid zoeken' gebruik, is er geen filterfunctie mogelijk op in/uit dienst. Sinds de november release betekent dit dat als ik bijv. wil zien welke medewerkers 'onder een leidinggevende hangen' en wat de status van de gesprekken is, krijg ik (weer) allerlei medewerkers in beeld die al lang uit dienst zijn. Dit maakt het erg onoverzichtelijk en onwenselijk. Uit navraag bij Raet bleek dat dit op verzoek van klanten is gedaan. Kan iemand me uitleggen wat de meerwaarde hiervan is? En hierbij dus het verzoek een filterfunctie op in/uit dienst in te bouwen bij Uitgebreid zoeken.

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Fliterfunctie veranderd naar filterfunctie tbv vindbaarheid idee.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ook van mijn HR collega's krijg ik feedback dat het niet aanwezig zijn van een filterfunctie bij uitgebreid zoeken als erg vervelend wordt ervaren en dus wordt gemist. Praktijk is dat HR professional even snel wil zien per manager wat de status is van de medewerkers in de PM cyclus (en dan gaat het dus juist alleen om de medwerkers die actief in dienst zijn). Oude presentatie wijze was voor ons juist prima. Dat je gegevens nodig bent van medewerkers die uit dienst zijn is zo perberkt en die kun je dan wel opzoeken via Mederwerker zoek functie en dan filteren op 'uitdienst'.

Groet van Mike

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wat een goed nieuws! Blij mee........in welke release wordt dit meegenomen?

Met vriendelijke groet,

Rieke van Beerschoten
Functioneel beheerder
werkdagen: ma, di & do

's Heeren Loo Zorggroep
Shared Service Centre
* 088 0370310
* Rieke.van-Beerschoten@sheerenloo.nl
*www.sheerenloo.nl

postadres bezoekadres
T.a.v. FB Berkenweg 11
Postbus 1442 3818 LA Amersfoort
3800 BK Amersfoort 2e etage ruimte 2.68

________________________________
Van: Raet [mailto:a8e343c59d470768ba206a65@mailer.aha.io]
Verzonden: dinsdag 10 januari 2017 10:20
Aan: Aha!
Onderwerp: Pauline Sietses - le Blanc (Raet) responded to idea PFMN-I-37 Filterfunctie aanbrengen in uitgebreid zoeken