Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Inrichten gesprekcyclus: ik wil de cyclus inhoudelijk jaarlijks kunnen wijzigen, zonder issues (PFMN-I-94)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Onze klanten zijn flexibele organisaties, jaarlijks kunnen er gewijzigde inzichten zijn t.o.v. de gesprekken.

Wij zijn gestart in 2015 met het aanbieden van de gesprekkencyclus met alle 4 de gesprekken; het doel-, het 1e voortgangs-, het 2e voortgangs-, en het resultaatgesprek.

In 2017 wilden onze klanten met één gesprek per jaar gaan werken, alleen het resultaatgesprek. Ik heb daarom de cyclus opnieuw ingericht, de checkboxjes bij het doel-, het 1e voortgangs-, het 2e voortgangsgesprek uitgevinkt. Het mooie is dat de reeds gestarte cyclussen (in 2015 en 2016) wel die gesprekken in de cyclus blijven tonen. En een nieuw gestarte cyclus toont alleen het resultaatgesprek. Prima dus.

Helaas is er toch een functioneel issue met de werking van het doel-, het 1e voortgangs-, het 2e voortgangsgesprek van 2015; zodra de manager tekent is het gesprek vastgesteld. Zonder dat de medewerker het gezien heeft.

Ik wil dus de gesprekkencyclus per jaar kunnen inrichten, zonder dat dat invloed heeft op de inrichting en werking van de gesprekkencyclussen van voorgaande jaren.

1 Opmerking
MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige Roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren, tevens heeft dit request geen andere kudo's ontvangen. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.