Mijn Communities
Help
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***

Signaleringsmail alleen naar leidinggevende die moet ondertekenen (PFMN-I-173)

door Gea Bussink-Veerbeek1
Status: Niet ingepland

In de releasenotes van mei 2019 staat, dat als een medewerker op de knop Signaal manager  klikt, beide leidinggevenden een mail krijgen ( change #9776392). Hierdoor krijgt de 2e leidinggevende een mail met het verzoek een gesprek af te handelen, terwijl deze daar niet toe bevoegd is.

Ik begrijp de wens om een mail te sturen naar de 2e leidinggevende als deze de beoordeling moet ondertekenen, dus als in het beheer bij Digitale handtekening  de keuze is gemaakt voor Alleen de vervangende/tweede leidinggevende  of Beide leidinggevenden. Echter, als bij de Digitale handtekening is gekozen voor Alleen de directe leidinggevende, dan mag alleen een mail verzonden worden aan de directe leidinggevende.

6 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: PFMN-I-173
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Nog een aanvulling. Kan er gekozen worden voor signaal manager 1 en signaal manager 2? Dus eventueel een splitsing hierin?

Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1
Status changed to: Status: Nieuw
 
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek (Bijgewerkt ‎09-02-2022 16:11 door Gea Bussink-Veerbeek )

Vandaag finale reactie op mijn melding ontvangen. Volgens Visma is gevraagd om deze functionaliteit. Ik kan me voorstellen dat gevraagd is om een signaleringsmail naar 2e leidinggevende als deze ondertekeningsbevoegd is, maar ik blijf er bij, dat het niet logisch is, dat een 2e leidinggevende een mail krijgt dat hij een actie moet uitvoeren, terwijl hij daartoe niet bevoegd is.

 

Reactie op mijn melding:

Helaas moet ik je meedelen, dat dit niet veranderd zal worden.

 

Er is in het ontwikkelteam en met de producteigenaar (nogmaals) uitgebreid gesproken over deze melding. Zoals het in de releasenotes is beschreven, is het (op verzoek van vele klanten) aangepast. Het is namelijk niet alleen een onderteken-verzoek, maar ook een signaal dat de manager heeft getekend. Ik kan niet anders dan daar de melding mee sluiten.

 

Voor de zekerheid voegen we de link naar de releasenotes nogmaals toe. https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Performance/Performance-Management-2019-05-NL/ta-p/...

 

door Egita Vilcāne

@Gea Bussink-Veerbeek @Anonymous Helaas hebben wij besloten dit idee niet in behandeling te nemen. Bedankt voor uw input.

door Egita Vilcāne
Status changed to: Status: Niet ingepland