Mijn Communities
Help
cvanstijn
CHAMPION ***

Autorisatiebeheer 1 uur open laten staan en vervolgens geen inhoud meer

door cvanstijn
Status: Gerealiseerd

Indien je Autorisatiebeheer 1 uur open laat staan en weer gegevens wilt ophalen dan zijn alle autorisaties weg en kun je ook niet op gebruikers zoeken. Ook de knop 'De pagina opnieuw laden' werkt dan niet. Je dient Autorisatiebeheer dan opnieuw te openen. Kan dit mogelijk gemaakt worden dat je autorisaties niet verdwijnen? Alvast bedankt!

 

cvanstijn_0-1691062217142.png

 

7 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @cvanstijn

 

Bedankt voor jouw idee. Voordat we dit idee verder gaan onderzoeken ben ik heel benieuwd of dit probleem zich nog steeds voordoet of dat dit inmiddels opgelost is. We hebben de laatste tijd namelijk wel verbeteringen doorgevoerd waardoor dit wellicht al opgelost is. Ik hoor het graag! 

Madelon van Amersfoort
CONTRIBUTOR ***
door Madelon van Amersfoort

Ik ervaar dit probleem ook. Nu druk doende met de omzetting naar verschillende profielen in Autorisatiebeheer en dan wel regelmatig een leeg scherm. Zou fijn zijn als dit minder of niet gebeurt.

cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

@Sabine Koelewijn Hoi Sabine,

 

Bedankt voor jouw berichtgeving. Ik heb het probleem vandaag nog steeds.

door Sabine Koelewijn

Hoi @cvanstijn en @Madelon van Amersfoort

Krijg je dit lege scherm na een uur inactiviteit of ook wanneer je nog actief bent in Autorisatiebeheer? 

cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

@Sabine Koelewijn Het viel mij op dat als ik er een uur niets mee deed dat alles leeg bleef (en dat is niet handig je denkt dan dat alles weg is). Zou je het anders zelf even willen proberen, het opstarten en een uur iets anders willen doen en dan kijken wat je ziet. Ik denk dat je precies hetzelfde hebt.

 

Het is dan anders handiger dat er een melding in beeld komt dat je opnieuw dient in te loggen dat je sessie is verlopen. Alvast bedankt!

door Sabine Koelewijn

@cvanstijn Dankjewel! Wij gaan dit verder onderzoeken. 

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit idee is al weer van even geleden en is ook al even geleden opgelost. Bij deze ook een (verlate) terugkoppeling