Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Autorisatiebeheer uitbreiden naar arbeidsrelatie

door Lieke Sterk Huis (Bijgewerkt ‎20-03-2023 14:10 door Lieke Sterk Huis )
Status: Realisatie waarschijnlijk

In de Youforce App kun je op arbeidsrelatie selecteren. Voor autorisatiebeheer alleen in rollen of OE's. Ik zou de autorisatie ook graag op arbeidsrelatie willen toevoegen, zodat we de optie Gewerkte dagen kunnen laten vervallen. Als deze mogelijkheid er staat, maar niet mogelijk is om te declareren roept dit vragen op.

3 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Lieke Sterk Huis

 

Dankjewel voor dit idee. We zullen dit verder moeten onderzoeken en zullen je door middel van de statussen ook op de hoogte houden. 

Marianne Hiemstra
CONTRIBUTOR ***
door Marianne Hiemstra

@Sabine Koelewijn 

 

Wat is de status hiervan?

 

Nu is iedereen met een actief dienstverband een medewerker. Er zijn dan werknemers die wel een actief dienstverband hebben, maar geen toegang moeten hebben tot bijvoorbeeld Flex Benefits. Wij zouden graag zien dat je ook per arbeidsrelatie kunt autoriseren zodat je een externe medeweker of stagiair de juiste applicatie kunt geven.

Ook de bestuurders moeten andere applicaties hebben.

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hoi @Marianne Hiemstra en @Lieke Sterk Huis

We hebben de analyse afgerond en het lijkt erop dat we dit kunnen uitvoeren en de eerste voorbereidingen zijn al getroffen. Over de wanneer kan ik helaas nog niks zeggen, op dit moment hebben we onze handen nog even vol aan het nieuwe Gebruikersbeheer en we weten nog niet of we tijdens het ontwikkelen nog gekke dingen tegen komen die verder onderzoek vereisen.