Mijn Communities
Help
Monique1
CONTRIBUTOR ***

Beheerdershandleiding kunnen toevoegen als proces

door Monique1
Status: Niet ingepland

Beste Visma,

In Self Service heb je nu de knop "Beheerdershandleiding".

Monique1_0-1701786650992.png

Deze kan niet als proces worden toegevoegd binnen Mijn Youforce. Zou dit als proces toegevoegd kunnen worden (onder tabblad "Beheer" of zelf in te richten onder "HR voor anderen")?

3 Opmerkingen
Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***
door Carolien Diepen

Daarnaast zou ik graag de handleiding voor leidinggevenden en voor medewerkers (pdf met uitgebreide toelichting op onze workflows) kunnen toevoegen als proces.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hallo @Monique1

De beheerdershandleiding is op dit moment een specifiek onderdeel voor de beheerders. De beheerders hebben de rechten om te navigeren naar Self Service vanuit het tabblad beheer. Vanuit hier kunnen zij ook de beheerderhandleiding vinden. Voor nu hebben we hier niets voor ingepland, maar we zullen het idee laten staan voor als meer gebruikers deze wens hebben. 

Voor wat betreft de vraag van @Carolien Diepen, je zou de handleiding kunnen toevoegen aan de 'handige links' in Mijn Youforce. Dit is beschikbaar in de procesweergave. Uitleg hierover kan je vinden in dit artikel: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Portaal/Voeg-nu-jouw-organisatie-specifieke-handige-l...



Groeten Lotte

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***
door Carolien Diepen

@Lotte v Dijk, uiteraard heb ik ze daar al toegevoegd. Maar ik zou het veel duidelijker vinden als er gewoon een categorie "Help" of "Handleiding" kan worden toegevoegd of ergens een "?"  met een handleiding er achter. De handige links zijn immers bedoeld voor externe verwijzingen, niet voor onderwerpen die direct met Mijn Youforce te maken hebben, dus daar verwachten medewerkers/leidinggevenden geen handleiding.