Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

De mogelijkheid tot het plaatsen van publicaties op het medewerkerportaal door de klantbeheerder (OTHR-I-23)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

De mogelijkheid tot het plaatsen van publicaties op het medewerkersportaal door de klantbeheerder. Zodat medewerkers zelf kunnen controleren op nieuws/storingen.

6 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Op het moment dat Youforce niet werkt gebruiken wij het intranet om daarvan melding te doen naar gebruikers. Maar als beheerder zou ik het portaal graag gebruiken voor nieuwsberichten over nieuwe / gewijzigde functionaliteiten, waarbij ik dan eventueel een module kan selecteren waarop het bericht betrekking heeft en liefst zelfs de opdrachtgever. Heeft de medewerker geen toegang tot de module, of hoort hij bij een andere opdrachtgever, dan krijgt hij het bericht niet te zien. Het zou mooi zijn, als je dan een link kunt opnemen in het bericht en dat er een archief ontstaat voor de berichtgeving (eigenlijk de werking zoals de nieuwsberichten van Raet voor de Professionals).

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Deze wilde ik zelf ook indienen. Intranet gebruiken we voor de communicatie van nieuwe functies of belangrijke wijzigingen die voor alle medewerkers van belang zijn. Niet voor storingen die mogelijk snel verholpen zijn. Niet alle medewerkers loggen dagelijks in op Intranet en zouden deze berichten dus niet (tijdig) zien.

Wat Gea schrijft vind ik een mooi idee.

Ik heb nog een aanvulling m.b.t. usermanagement en het gebruikersoverzicht dat via gebruikersbeheer is te downloaden. Dit overzicht gebruikten wij altijd voor mailingen aan gebruikers van specifieke modules. De groep managers / ondersteuners in Self Service komt niet overeen met de groep SLG / BU van RVM. In het gebruikersoverzicht was het mogelijk een selectie te maken d.m.v. filtering op wel/niet toegekend.
Nu we Usermanagement gebruiken en alle rechten (voor zover mogelijk) volgens profiel hebben gezet, kunnen we dit niet meer doen.

De mogelijkheid om berichten te plaatsen op het portaal lost dit probleem ook op.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Zelf informatie aan de informatiepagina voor de managers en medewerker kunnen toevoegen. Merged

Bedrijfsspecifieke informatie en meldingen, informatie over upgrades en de beschikbaarheid (of het juist niet beschikbaar) van de modules. Nu staat er ‘geen informatie beschikbaar’

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik heb vandaag een Idea aangemaakt met hetzelfde verzoek:

Zelf informatie aan de pagina voor de managers en medewerker kunnen toevoegen. Bedrijfsspecifieke informatie en meldingen, informatie over upgrades en de beschikbaarheid (of het juist niet beschikbaar) van de modules. Nu staat er ‘geen informatie beschikbaar’

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Aanvulling: het kunnen plaatsen van meerdere handleidingen, zodat de gebruiker alle info op één plek heeft.

Tiina Rosón
VISMA
door Tiina Rosón
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hartelijk dank voor dit idee. Alle gebruikers van Youforce kunnen een account aanmaken voor de Visma|Community. Daar delen we alle nieuws en documenten van alle Youforce modules. Ook kun je per module instellen of je per e-mail een bericht wil ontvangen over updates. Meer informatie vind je via de volgende link: https://community.visma.com/t5/Publicatiebronnen/Hulp-bij-registreren/m-p/395353