Mijn Communities
Help
Frank FPC van Mesdag
CONTRIBUTOR **

E-mailadressen voor accountherstel aanpassen (als beheerder)

door Frank FPC van Mesdag
Status: Nieuw

Graag zie ik weer de mogelijkheid om het e-mailadres voor het accountherstel aan te passen als beheerder. Zoals ook mogelijk was met de PingID. 

 

Medewerkers die nu uit dienst zijn krijgen de mail met de back up code op hun zakelijke mail adres terwijl ik in HR Core al wel het zakelijke email heb gevuld met het privé emailadres. Dit wordt wel aangepast in het gebruikersbeheer maar niet bij het onyouforce beheer.

7 Opmerkingen
Carola de Vries1
CHAMPION *
door Carola de Vries1

Helemaal mee eens. Ik heb dit ook al aangegeven bij Sabine Koelewijn na ontkoppeling van de PingID.   Wat wij nu doen is een account verwijderen (eerst in B4 het e-mail adres aanpassen)  en opnieuw in Gebruikersbeheer laten landen. Nadeel is dat de medewerker dan het hele activatie proces moet doorlopen.

Lijkt me niet de juiste weg. Wij hebben zelfs een aantal medewerkers in dienst die het e-mail adres niet hebben aangepast en niet meer bij het oude e-mail adres kunnen. 

 

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***
door Ehoekzema

Ik sluit me aan bij Frank en Carola, het is zeer wenselijk om als beheerder het herstel e-mailadres weer aan te kunnen passen! 

Angela Heins1
CHAMPION ***
door Angela Heins1

Sluiten wij ons bij aan. Tevens zouden wij het fijn vinden als we het herstel e-mailadres ook kunnen laten vullen door een andere rol. Bijvoorbeeld HR-administratie. Vaak komen daar de meldingen binnen. Voorheen konden zij bij ons ook de activatiemail opnieuw sturen naar de medewerker.

Brian de Graaf
CONTRIBUTOR ***
door Brian de Graaf

Zou dit met voorrang hersteld kunnen worden. Als medewerkers alle informatie kwijt zijn dan hebben we hier echt toegang tot nodig. We lopen nu al tegen issues aan.

Graag de beheerders volledige toegang tot het herstel weer geven.

door Bart Kok - Gemeente Venlo

Helemaal mee eens. Op moment dat medewerkers problemen hebben met aanmelden of ze hebben de code niet (kunnen deze niet naar het juiste mailadres laten sturen) als beheerder zelf de mogelijkheid hebben om het mailadres aan te passen of tweede mailadres toe te voegen. 

Roel_Harmsen
CHAMPION ***
door Roel_Harmsen

Dit wil ik ook enorm graag weer terug. 

Jos Verwaaijen1
CONTRIBUTOR ***
door Jos Verwaaijen1

Hier ook vandaag met deze situatie te maken gehad en sluit mij aan bij het bovenstaande.