Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Enter knop werkt niet bij instellen datum bereik filter onder archief (YOU-I-172)

door Raymond_de_Rozario
Status: Alternatief aanwezig

Wanneer ik het filter instel binnen IE dan reageert de browser helemaal niet en moet ik handmatig op de filter knop (trechter) klikken. Wanneer ik dit doe binnen Firefox, dan wordt de export naar PDF mogelijk geactiveerd waarbij er gevraagd wordt of ik de mutaties van het ingestelde filter wil afdrukken.

Graag zo maken dat in alle browsers de ENTER knop gekoppeld is aan de filterknop (is een event wat je kan koppelen)

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-172
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hoi @Raymond_de_Rozario,

 

Samen met  meerdere collega's kijken we naar de oudere ideeën voor het Youforce portaal. We kunnen niet helemaal achterhalen over welke onderdeel van Youforce je idee gaat.

 

Maar in zijn algemeenheid ondersteunen we de browsers die we hebben gedocumenteerd in de A-Matrix. In de huidige versie hebben we aangegeven dat Internet Explorer sinds 15 juni 2022 niet meer wordt ondersteund. Daarom heeft dit idee de status 'alternatief aanwezig' gekregen. Gebaseerd op jouw input dat het in FireFox wel goed werkt.