Mijn Communities
Help
ArianneB
CHAMPION *

Filteroptie inbox Mijn Youforce

door ArianneB (Bijgewerkt ‎07-12-2023 11:34 door Lotte v Dijk )
Status: In onderzoek

Het zou ons heel erg helpen als we in de inbox van Mijn Youforce een filteroptie zouden hebben zodat we niet alles zien wat een werknemer nog op indienen heeft staan of op goedkeuren LG oid, maar dat we alleen kunnen selecteren wat de SA moet controleren/goedkeuren.

Dezelfde filteroptie als in Selfservice zelf dus.

 

ArianneB_0-1695281531128.png

 

4 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: In onderzoek

Hallo Arianne, 

 

Bedankt voor jouw idee! We zijn op het moment in onderzoek naar extra filter mogelijkheden voor de inbox. 

Zodra we meer informatie hebben over de filtermogelijkheden, dan zal ik dit idee updaten. 

 

Groeten Lotte

 

Brian de Graaf
CONTRIBUTOR ***
door Brian de Graaf

Ik sluit mij volledig aan bij Arrianne,
Het zou zeer wenselijke (must) zijn om een filter op soort bericht of taak te kunnen instellen.

Marjan Arends Elker
CONTRIBUTOR ***
door Marjan Arends Elker

Helemaal mee eens, ook voor managers zou het handig zijn om bijv te filteren op naam als je veel medewerkers hebt

Wietske
CONTRIBUTOR ***
door Wietske

Hier sluit ik mij ook bij aan. Als professional die werkzaam is op de PSA is de inbox niet werkbaar als 'takenbak'. Er moet minimaal gefilterd kunnen worden op activiteit, afdelingscode, formulier en werknemer wat ons betreft. Gelukkig kan vooralsnog gebruik gemaakt worden van de oude 'Te doen', want er staan altijd wel meer dan 50 formulieren bij HR en dan wil je op een overzichtelijke manier kunnen filteren om je werk goed te kunnen doen.