Mijn Communities
Help
anja72
CONTRIBUTOR **

Gebruiker zoeken in autorisatiebeheer

door anja72
Status: Nieuw

Momenteel kan je in autorisatiebeheer alleen zoeken op meer dan 2 letters. Graag zouden we zien dat je ook gebruikers met achternamen van 2 letters kunt vinden. Als iemand Aa heet met zijn achternaam dan kun je nu niet zoeken.

4 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi @anja72 , 

Bedankt voor dit idee. We hebben op dit moment al wel een work around beschikbaar. Je kan namelijk ook zoeken op het Youforce ID of gebruikers ID. Op deze manier kan je de gebruiker toch vinden. 

 

Groeten,

Sabine

Natalja Klavers1
CONTRIBUTOR **
door Natalja Klavers1

Hallo @Sabine 

In het overzicht autorisaties is soms moeilijk een gebruiker vinden. Diegenen die een dubbele naam hebben moeten wij op meisjesnaam selecteren. Als een meisjesnaam begint met een voorvoegsel dan is dat nog lastiger in beeld te krijgen, want dan moet ik met een voorvoegsel van meisjesnaam beginnen.

Het gaat om de zoekfunctie:

NataljaKlavers1_0-1705920172070.png

 

Ook kunnen we niet op persoonsnummer te selecteren.

Kan dat gewijzigd worden dat we op verschillende manieren (pers.nummer, naam, meisjesnaam zonder voorvoegsel) een gebruiker kunnen vinden via deze zoekfunctie?

Alvast bedankt voor je reactie.

Hartelijke groet, Natalja Klavers

oscarwolbrink
CHAMPION *
door oscarwolbrink

Hallo @Sabine 

Je kan bij de gebruikers niet zoeken op partnernaam. De vrouwen met partnernamen komen niet naar voren als gebruikers. Namen weet je meestal ook niet, omdat ze deze normaal ook niet gebruiken. Moet je eerst in BO4 de meisjesnaam zoeken.  

door Sabine Koelewijn

Hoi @oscarwolbrink

Ja, daar zijn we ons van bewust en er wordt ook al gewerkt aan een oplossing. Zodra we de aanpassing gereleased hebben zal ik hierover een update posten op de community.