Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Gebruikersvriendelijkheid verbeteren bij 'Problemen met aanmelden' 2-factor (YOU-I-212)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Gebruikers hebben veel moeite met de 2-factor authenticatie. Dat wordt mede veroorzaakt door jullie systeem dat niet consequent is. En daardoor niet gebruikersvriendelijk op dat gebied.

Bij het aanmelden moet je bij de gebruikersnaam alleen het eerste gedeelte invoeren. @onyouforce.com is al gevuld.

Op het moment dat een gebruiker problemen heeft met inloggen en klikt op 'Problemen met inloggen' moet die gebruikers een gebruikersnaam invullen. De gebruiker vergeet dan regelmatig @onyouforce.com toe te voegen.

Jullie kunnen dat voorkomen door dat net als bij het aanmelden al vast te vullen.

pastedimage1631628807334v1.png

8 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-212
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Precies dat. Ik heb onze eigen handleiding hierop al aangepast, maar nog lezen/snappen mensen het niet. Precies het zelfde met het verschil tussen de knoppen oude/nieuwe manier inloggen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Na 1,5 jaar hebben onze medewerkers er nog steeds problemen mee en heb ik er veel werk aan. Ook als iemand een nieuwe mobiel heeft en Pingid opnieuw gekoppeld moet worden. Het zou fijn zijn als de medewerker dat zelf zou kunnen doen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit is inderdaad erg vervelend. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoe lang duurt het om dit te implementeren? 

paulsmit
CONTRIBUTOR **
door paulsmit

Dit probleem is ook heel herkenbaar in onze organisatie en zorgt voor veel vragen bij onze servicedesk, terwijl het juist de bedoeling is dat werknemers dit zelfstandig kunnen regelen. 

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Bedankt voor dit idee. We zijn een analyse gestart om het 'problemen met aanmelden' te verbeteren en versimpelen. We zullen dit idee zeker in deze analyse meenemen. Daarom heb ik de status gewijzigd naar 'Realisatie waarschijnlijk'.

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit idee is nu gerealiseerd! Als je inlogt via mijn.youforce.com en klikt op problemen met inloggen zie je nu dit scherm bij account herstel:

SabineKoelewijn_0-1691485339091.png

 

Zo hopen we dat het herstellen van een account nog makkelijker wordt voor onze gebruikers.