Mijn Communities
Help
Marianne Marsman
CHAMPION ***

Graag zie ik de bypass functie weer terugkomt

door Marianne Marsman
Status: Nieuw

In verband met testmedewerkers is dit echt noodzakelijk.

10 Opmerkingen
John connectie
CONTRIBUTOR *
door John connectie

Wij zijn ook tamelijk verrast dat deze functie is verdwenen na de omzetting van pingid, dit is voor ons een vereiste om een beetje normaal met testpersonen te kunnen werken.

Andrea Hulstein
CHAMPION *
door Andrea Hulstein

Mee eens! Ik wilde net een wens indienen hiervoor, blij te lezen dat dit een bredere wens (noodzaak!) is ivm inloggen als testmedewerkers.

door Sabine Koelewijn

Goedemorgen, 

Ik zie veel reacties op dit idee en zou daarom graag de noodzaak ook beter willen begrijpen. Ik zou dit graag tijdens een overleg willen bespreken. Staan jullie ervoor open om dit dinsdag 1 oktober in een overleg van 11 tot 12 toe te lichten zodat we hier met elkaar over kunnen brainstormen? Zo ja, zou je dan een mailtje kunnen sturen naar sabine.koelewijn@visma.com? Dan nodig ik je uit. 

 

Alvast bedankt! 

L Weegenaar
CHAMPION *
door L Weegenaar

Volgens mij heeft Lotte hier ook op gereageerd in een ander bericht. Zover ik begreep is de eenmalige backup code die je als beheerder kan sturen de nieuwe manier om een bypass te organiseren. Al ben ik persoonlijk ook voorstander van een button bypass zoals die er eerder was. 

Ilse_KVK
CONTRIBUTOR ***
door Ilse_KVK

@Sabine Koelewijn Ook wij missen de bypass optie. Ik heb een mail gestuurd om ons aan te melden voor 1 oktober.

brussaard-c
CHAMPION **
door brussaard-c

Goede morgen, 

 

Ook ik was verrast dat de Bypass functie ineens weg is uit beeld.

Graag de functie weer aanbieden. 

 

Groet, 

 

Christian

Angela Heins1
CHAMPION ***
door Angela Heins1

Hallo @Sabine Koelewijn ,

 

Ik was ook zeer verrast dat de bijpas er niet meer is. Dit heb ik ook gelijk gemeld bij de uitrol van visma connect.

 

Andrea Hulstein
CHAMPION *
door Andrea Hulstein

Ach @Sabine Koelewijn , ik zie nu pas de uitnodiging voor 1 oktober.

Ik ben benieuwd wat eruit gekomen is. Ik wil op korte termijn een testsessie gaan houden en weet niet goed hoe ik dit nu handig ga regelen.
Dank!

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte van Dijk (Bijgewerkt ‎11-10-2024 11:50 door Lotte van Dijk )

Hallo allemaal, 

 

Door persoonlijke omstandigheden was Sabine niet in de mogelijkheid om jullie berichten verder te beantwoorden. Het is inderdaad voor het testen op dit moment niet mogelijk om de bypass aan te zetten.

Naast dat Sabine dit verder zal oppakken zodra ze terug is, is er wel een manier waarop je op dit moment met jou collega's kunt inloggen met het zelfde testaccount. Dit is in een ander artikel ook verder toegelicht. In principe zul je een extra apparaat voor MFA moeten toevoegen. 

 

Ik hoop dat ik jullie hiermee voor nu voldoende geinformeerd heb en als Sabine terug is, zal ze dit verder oppakken. 

Groeten Lote

door Sabine Koelewijn

Goedemorgen @Andrea Hulstein

Vanwege ziekte heb ik de meeting helaas moeten annuleren. Maar ik wil deze aankomende donderdag van 11 tot 12 uur alsnog plannen. Mocht je aan willen sluiten stuur me dan een mailtje, dan nodig ik je uit.