Mijn Communities
Help
Björn Sman
CHAMPION **

Inbox notificaties & taken aanpassen

door Björn Sman
Status: Gerealiseerd

Goedemorgen Raet,

 

Er zijn al veel aanbevelingen gedaan voor de Inbox van het nieuwe 'Mijn Youforce' portaal maar geloof nog niet een idee als deze. Ik denk dat het fijner oogt als jullie de Inbox inperken tot 10 items max zichtbaar bijvoorbeeld 10 taken of 10 laatste notificaties.

 

Daaronder kun je dan een balk maken met "Klik hier voor meer" waarna je naar een aparte pagina gaat waarbij je kunt filteren tussen de notificaties en taken om te zien wat je allemaal hebt gehad. Nu krijg je als beheerder een webpagina met een scrolbalk van een kilometer wat onprettig kijkt.

2 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Ingepland

Hallo @Björn Sman , 

 

Bedankt voor het idee. Op dit moment heb ik een nieuwsartikel geplaatst over de plannen van de inbox. Hierin hebben we laten weten dat in ieder geval zullen zorgen dat de inbox in een korter venster wordt getoond en je kan scrollen binnen dit venster. Het zal dus niet meer nodig zijn om in de pagina helemaal naar beneden te scrollen.  Het zal dus niet een extra pagina zijn die je opent maar we hopen hiermee het gebruik van de inbox te verbeteren. 

 

Groeten Lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hallo allemaal, 

 

Zoals aangegeven in het bericht onder dit idee hebben wij de verbetering doorgevoerd dat je niet meer helemaal in de pagina naar beneden hoeft te scrollen voor al jouw  notificaties. Hierbij ook nog even het nieuwsbericht over deze wijziging.

 

Groeten, 

Lotte