Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Koppelen nieuwe smartphone zonder gebruik oude smartphone (YOU-I-208)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Wij krijgen veel verzoeken om oude smartphones te ontkoppelen omdat medewerkers niet meer kunnen inloggen na aanschaf van een nieuwe smartphone. Medewerkers hebben vaak geen toegang meer tot hun oude telefoon en kunnen dan niet zelfstandig de nieuwe telefoon koppelen aan hun Youforce account. Kan er een andere methode beschikbaar zijn zodat dit zonder onze tussenkomst geregeld kan worden? Met een groot klantenbestand kost ons dit teveel tijd dan we kunnen missen. 

15 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-208
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Helemaal mee eens, Frank. Op dit punt kan ons veel werk (en frustratie bij de medewerkers) uit handen genomen worden. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Heel goed idee! Dat scheelt tijd en frustratie

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik sluit me aan bij dit idee!

paulsmit
CONTRIBUTOR **
door paulsmit

Het is zéér gebruikelijk dat de oude mobiel niet meer in gebruik is op het moment dat de werknemer een nieuw toestel wil koppelen. Dit kost onze service desk veel extra werkzaamheden om te ontkoppelen.

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel (Bijgewerkt ‎07-03-2022 10:29 door Monique van Berkel )

De mogelijkheid voor medewerkers om zelf de oude mobiel te ontkoppelen zou ons een hoop werk schelen.  Kan dit snel worden gerealiseerd?

Conny de Hooge
CONTRIBUTOR **
door Conny de Hooge

Sluit ik me ook helemaal bij aan!

 

skakiay
CONTRIBUTOR ***
door skakiay
Wim Boogaard
CHAMPION *
door Wim Boogaard

@Former Member, ik ben benieuwd naar de status van dit idee. Geregistreerd is mooi; wat is het plan en jullie mogelijkheid in de vormgeving hiervan? 

W_van_Riet
CONTRIBUTOR *
door W_van_Riet

Ik sluit me aan bij dit idee!

Berenice
VISMA
door Berenice
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Goedemorgen, 

 

Bedankt voor dit idee en de vele reacties. Hoewel wij inzien hoe deze mogelijkheid jullie kan helpen, hebben wij helaas moeten concluderen dat dit technisch niet mogelijk is. Daarom wijzigen we de status naar realisatie onwaarschijnlijk. 

Rob99
CHAMPION **
door Rob99

Hallo, 
even nieuw leven blazen om duidelijk te krijgen of er inmiddels wel een oplossing is want ik ben nu druk aan het zoeken naar een oplossing. Bij ons worden telefoons vervangen op dit moment. Oude telefoon, sim eruit, nieuwe telefoon dezelfde sim er weer in. Welke oplossing is er dan voor het probleem @Sabine ?
Moet het probleem dan ergens anders opgelost worden wellicht?
En zoals ik aangaf, ik ben nog zoekende omdat deze situatie zich net voordoet bij ons. En er gaan nog vele telefoons vervangen worden namelijk op korte termijn.

Rob99
CHAMPION **
door Rob99

Even verder gezocht, vermoedelijk is hier de oplossing te vinden

https://community.visma.com/t5/Forum-Youforce-Portaal/PING-ID/m-p/608020#M343

Wij gaan kijken of dit werkt.

door Sabine Koelewijn

Hoi @Rob99

Dat is inderdaad hoe het nu werkt. Mocht je daar nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.