Mijn Communities
Help
Frank Kamphuis1
CONTRIBUTOR ***

Koppelen nieuwe smartphone zonder gebruik oude smartphone (YOU-I-208)

door Frank Kamphuis1
Status: Nieuw

Wij krijgen veel verzoeken om oude smartphones te ontkoppelen omdat medewerkers niet meer kunnen inloggen na aanschaf van een nieuwe smartphone. Medewerkers hebben vaak geen toegang meer tot hun oude telefoon en kunnen dan niet zelfstandig de nieuwe telefoon koppelen aan hun Youforce account. Kan er een andere methode beschikbaar zijn zodat dit zonder onze tussenkomst geregeld kan worden? Met een groot klantenbestand kost ons dit teveel tijd dan we kunnen missen. 

10 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-208
WimB
CONTRIBUTOR ***
door WimB

Helemaal mee eens, Frank. Op dit punt kan ons veel werk (en frustratie bij de medewerkers) uit handen genomen worden. 

Kees Corbijn
CONTRIBUTOR *
door Kees Corbijn

Heel goed idee! Dat scheelt tijd en frustratie

Margreet Nijhof
CONTRIBUTOR *
door Margreet Nijhof

Ik sluit me aan bij dit idee!

paulsmit
CONTRIBUTOR *
door paulsmit

Het is zéér gebruikelijk dat de oude mobiel niet meer in gebruik is op het moment dat de werknemer een nieuw toestel wil koppelen. Dit kost onze service desk veel extra werkzaamheden om te ontkoppelen.

Monique van Berkel
CONTRIBUTOR ***
door Monique van Berkel (Bijgewerkt ‎07-03-2022 10:29 door Monique van Berkel )

De mogelijkheid voor medewerkers om zelf de oude mobiel te ontkoppelen zou ons een hoop werk schelen.  Kan dit snel worden gerealiseerd?

Conny de Hooge
CONTRIBUTOR **
door Conny de Hooge

Sluit ik me ook helemaal bij aan!

skakiay
CONTRIBUTOR **
door skakiay
Wim Boogaard
CONTRIBUTOR **
door Wim Boogaard

@Former Member, ik ben benieuwd naar de status van dit idee. Geregistreerd is mooi; wat is het plan en jullie mogelijkheid in de vormgeving hiervan? 

W_van_Riet
CONTRIBUTOR *
door W_van_Riet

Ik sluit me aan bij dit idee!