Mijn Communities
Help
Natalja Klavers
CONTRIBUTOR ***

Medewerker moet ingediende en gedane keuzes van HRSS kunnen inzien.

door Natalja Klavers
Status: Gerealiseerd

Kan een handige links ingericht worden die rechtstreeks leidt naar archief of gedaan van hrss? 

6 Opmerkingen
Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

Deze staan nu bij de medewerker onder het tabblad Beheer, maar dat lijkt me niet juist.

Tabblad Beheer zou niet zichtbaar moeten zijn voor de medewerker.

en Archief en Gedaan zou gewoon onder Persoonlijk moeten staan.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎07-07-2023 09:50 door Lotte v Dijk )
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hallo Natalja, 


We waren ondertussen al druk bezig met het realiseren van deze wens en inmiddels is dit ook al voor jullie beschikbaar.
De processen naar archief of gedaan worden niet aangeboden als handige link maar je kan ze gewoon koppelen als directe link aan een categorie. In princpe kan je voor zowel HR voor anderen als persoonlijk nu de processen archief en/of gedaan al toevoegen. Uiteraard afhankelijk van hetgeen dat jullie actief hebben gemaakt voor de medewerkers. 

Je kan ze dus koppelen aan een categorie op de pagina 'configuratie links mijn youforce'. 

 

Groeten lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk

@Marianne Marsman Mag ik je vragen om even een support ticket aan te maken zodat we verder in kunnen gaan op jouw individuele situatie? Alvast bedankt! 

Natalja Klavers
CONTRIBUTOR ***
door Natalja Klavers

@Lotte v Dijk 

Bedankt Lotte. Ik heb het inmiddels gezien en toegevoegd.

Groet, Natalja

Debbie Millenaar
CONTRIBUTOR *
door Debbie Millenaar

Is het mogelijk om de link naar 'gedaan'/ 'archief' bij de inbox te plaatsen. Dan staan alle notificaties, taken en zaken die zijn afgehandeld op 1 plek. Dat lijkt mij logischer dan deze tussen de categorieën plaatsen in het menu.

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman