Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Meldingen pop-up in Youforce voor Professional (YOU-I-81)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Ik lees regelmatig berichten over problemen die er zijn geweest, en (zouden) zijn opgelost op het moment dat de pop-up hierover verschijnt.
Soms gaat het over een probleem dat al weken speelt.
Waarom wordt er alleen gecommuniceerd over een oplossing? Als een probleem voor mijn organisatie / mijn werk relevant is, dan wil ik er graag van weten terwijl het speelt, zodat ik zelf ook vinger aan de pols kan houden.

Is dit mogelijk?

7 Opmerkingen
Tiina Rosón
VISMA
door Tiina Rosón
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hartelijk dank voor dit idee. Alle gebruikers van Youforce kunnen een account aanmaken voor de Visma|Community. Daar delen we alle nieuws en documenten van alle Youforce modules. Ook kun je per module instellen of je per e-mail een bericht wil ontvangen over updates. Meer informatie vind je via de volgende link: https://community.visma.com/t5/Publicatiebronnen/Hulp-bij-registreren/m-p/395353

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Tiina Rosón het is heel onwenselijk dat alle gebruikers een account voor jullie community kunnen aanmaken.

Ik vind het heel vreemd dat dit zo maar even tussendoor is gerealiseerd zonder eerst bijv dmv een poll de wenselijkheid hiervan te testen.

De community is voor ons professionals nog vaak een black box waar we ons wezenloos zoeken naar de gewenste informatie. Je moet niet willen dat standaard gebruikers hieraan zijn/haar tijd gaat verspillen.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@FBB Zorgboog Wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben die het meer dan bijzonder vind dat een beslissing als deze is doorgevoerd. 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Tiina Rosón , je hebt aangegeven dat deze wens is gerealiseerd, maar dat is niet waar. Gebruikers hebben grote problemen met de manier waarop nu wordt gecommuniceerd over verstoringen en de wens voor pop-up meldingen in Youforce (of een andere accurate oplossing zoals bijvoorbeeld een sms) bij verstoringen is nu actueler en groter dan ooit. Hiervoor verwijs ik ook naar de commentaren in het artikel Support tegel voor HR professionals op startpagina... - Visma Community

peterdevette
CHAMPION *
door peterdevette

Eens met @Gea Bussink-Veerbeek 

Bart TSchroots
CONTRIBUTOR **
door Bart TSchroots
Madelon van Amersfoort
CONTRIBUTOR ***
door Madelon van Amersfoort

Ik ben het hier ook helemaal mee eens.