Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Mijn Youforce zelf indelen onder welk tabblad iets hoort

door marjavanderkolk (Bijgewerkt ‎30-08-2023 11:01 door Lotte v Dijk )
Status: Alternatief aanwezig

Ik heb inmiddels autorisatiebeheer in mijn.youforce.com ingericht maar loop tegen iets aan.

HR Core --> HR voor anderen --> helemaal logisch.

Proforma Advances --> onder Persoonlijk maar daar hoort het niet het hoort onder HR voor Anderen of onder Beheer, echter onder HR voor anderen kan ik het proces niet toevoegen dan wordt het niet getoond.

Roosterplanning --> voor medewerkers die onder een rooster werken heel logisch onder Persoonlijk maar voor MGR's en beheerders staat het ook onder Persoonlijk en daar hoort het mijn inziens niet want voor beheerders en MGR's dan hoort het volgens mij  onder HR voor anderen. Als ik het onder beide wil koppelen wordt er niets geopend. 

De logica ontgaat mij enigszins waardoor het voor medewerkers en professionals heel lastig wordt om straks zaken terug te vinden.

Dit is niet consequent en dat maakt het heel lastig.

Graag zou ik zelf ook willen bepalen of iets wel of niet onder Persoonlijk of HR voor anderen hoort. Je kunt het bij allebei koppelen aan beide tabbladen echter het werkt dan alleen onder Persoonlijk. Dit zou ik graag anders zien en dan moet ik het ook niet onder dat tabblad kunnen koppelen wat nu wel kan. 

Hopelijk is dit begrijpelijk zo niet ik ben telefonisch bereikbaar. 

Gr. Marja

4 Opmerkingen
Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

Dat zou ik ook graag willen.

Bijvoorbeeld Afstandsberekening gebruiken nu alleen de hr-proffesionals, dus deze zou ik onder HR voor anderen willen plaatsen ipv onder Persoonlijk.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎01-09-2023 14:33 door Lotte v Dijk )
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hallo Marja,

 

Bedankt voor het idee.
Als Visma | Raet bepalen wij inderdaad onder welk tabblad iets komt. Soms was het voor ons lastig te bepalen. Daarom hebben we begin dit jaar hulp via de community gevraagd via: Geef ons input over welke link voor HR professionals in welke weergave van Mijn Youforce past.

 

Op basis van jouw idee hebben we nieuwe inzichten gekregen voor zowel 'Roosterplanning' als 'Proforma Advanced'. Wij zullen ervoor zorgen dat 'Roosterplanning' & 'Proforma Advanced' ook beschikbaar zal komen op HR voor anderen. Zodra je dit kunt inrichten in zowel 'autorisatiebeheer' als 'configuratie links Mijn Youforce' zullen we het laten weten. We hopen het snel te kunnen realiseren.

 

Tevens hebben we op feedback van @Marianne Marsman inclusief interne analyse ook afstandberekening verplaatst naar HR voor anderen. Deze zul je nu dus kunnen toevoegen op HR voor anderen. Zodra alle klanten dit hebben verplaatst, zullen we hem verwijderen uit Persoonlijk. (Zorg dus wel dat je afstandsberekening verwijderd uit persoonlijk en toevoegt bij HR voor anderen). 

 

Wij zullen als Visma | Raet echter wel de locatie blijven bepalen. Maar zoals je via dit idee en de eerdere vragenlijst ziet staan we open voor feedback. Voor nu hopen we dat we door middel van de aanpassingen voor  'Roosterplanning' & 'Proforma Advanced'  jullie verder op weg te helpen.

 

 

Groeten Lotte

door Remco te Ronde

Hi @marjavanderkolk,

 

Samen met @Lotte v Dijk kunnen we je vast goed nieuws melden voor ''Proforma Advanced''. In Autorisatiebeheer is nu zichtbaar:

  • Toegang tot Proforma Advanced medewerker
  • Toegang tot Proforma Advanced voor anderen

 

RemcoteRonde_0-1693915042893.png

 

En daarmee is in ''Configuratie link Mijn Youforce'' nu ook ''Proforma Advanced'' toevoegbaar aan 'HR voor anderen':

RemcoteRonde_2-1693915144508.png

 

We zullen hopelijk snel hetzelfde kunnen laten weten voor 'Roosterplanning'. Daar komen we nog op terug.

 

 

 

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hi @marjavanderkolk,

 

Ook over 'Rooster Planning' (ook wel bekend als c quential) goed nieuws.

 

In Autorisatiebeheer zie je voortaan:

  • Toegang tot Rooster Planning medewerker
  • Toegang tot Rooster Planning voor anderen

RemcoteRonde_0-1693919117500.png

 

En daarmee is in ''Configuratie link Mijn Youforce'' nu ook ''Rooster Planning'' toevoegbaar aan 'HR voor anderen':

RemcoteRonde_1-1693919212127.png

 

Hopelijk hebben @Lotte v Dijk en ik je geholpen met zowel Roosterplanning als Proforma Advanced. Als je nog meer input hebt over een link die ontbreekt op 'HR voor anderen' horen we het graag als nieuw idee.