Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Mobielnr en emailadres bij Mijn Instellingen/Profiel doorzetten naar Beaufort (YOU-I-106)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

Binnen Selfservice is het formulier "Bereikbaarheid privé" beschikbaar om het prive email en mobielnr te registreren/ te wijzigen. Deze gegevens gaan door naar Beaufort en vandaar uit bijv. naar Harmony.

Bij "Profiel" (Mijn Instellingen) staan echter ook de velden "prive emailadres en Mobielnr".

We zien nu dat gebruikers deze velden gebruiken omdat deze plek het meest voor de hand liggend is.

Echter, worden deze velden niet doorgezet naar Beaufort en ontstaat verwarring dat het prive emailadres en mobielnr wel is aangepast in Youforce (bij Profiel) maar niet doorkomt.

Er dient dus op 1 plek de mogelijkheid te zijn voor invoer van deze 2 velden met doorzetting naar Beaufort óf alle plekken waar je deze 2 velden door de medewerker laat invoeren dienen naar Beaufort doorgezet te worden.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Waarschijnlijk is je profiel niet compleet gevuld in Youforce, waardoor je hier als Guest wordt beschouwd.

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee. Omdat deze wens al geruime tijd bestaat en het een beperkt aantal of geen kudo's heeft, zal deze wens niet ingepland worden.

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Niet ingepland