Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Mogelijkheid voor opmaak van de welkomsttekst t.b.v. medewerker en manager (YOU-I-19)

door Anonymous
Status: Realisatie waarschijnlijk

Nu is het uitsluitend mogelijk om de welkomsttekst als platte tekst op te nemen. Wij willen deze tekst graag kunnen opmaken (lettertype en -grootte, vet/cursief/onderstreept, kleur, etcetera). Hierdoor vallen de berichten beter op en komt de boodschap duidelijker over.

Tevens willen we in het tekstvak afbeeldingen en hyperlinks kunnen opnemen.

10 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dit is zeker ook voor ons een wens. Het ziet er dan een stuk professioneler uit.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ja graag. De opmaak is nu wel heel knullig. Zelfs het lettertype wijzigen of vet maken lukt niet. Ook een beetje fatsoenlijk uitlijnen en bullits gebruiken is niet mogelijk.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

De indeling van het portaal zou je eigenlijk ook wel aan willen passen...

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Vanwege de opmaak belandt de mail hier vaak in de prullenbak.. Wat mij dan dubbel werk oplevert.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

wij hebben de meldtekst getypt in Word, met opmaak en al en daarna gekopieerd naar Youforce. De meeste opmaak is behouden gebleven, alleen cursief zie je niet terug in de mail zelf. Jaren geleden al gedaan en het werkt op zich wel, alleen zou het prettiger zijn als je de opmaakacties in youforce zelf zou kunnen gebruiken.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

heb dit net geprobeerd maar opmaak gaat volledig verloren als ik het kopieer

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

M.A. Marsman, als je een email stuurt (j.koole@zorgcirkel.com) dan stuur ik je een voorbeeld van onze welkomstmail.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

sorry M.A. Marsman, ik dacht dat het om de mail ging, en dat kwam door de notitie van A. Hofman van 7 maart.... excuus.   tekst op scherm in Youforce kun je inderdaad nauwelijks opmaken.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

@ Koole-Scholten, het gaat mij in eerste instantie om de emails van Youforce. Die komen bij ons binnen in Times New Roman. Onze huisstijl is een ander lettertype. Ik zou graag het lettertype (om te beginnen) aanpassen. 

Tiina Rosón
VISMA
door Tiina Rosón
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee.
We nemen dit idee mee in de planning van deze module voor nader onderzoek.