om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Omdat er zo veel op ons afkwam bij het inrichten van Mijn Youforce, is er voor gekozen om het tabblad beheer te laten beheren door Visma.
Nu we er steeds meer in thuisraken, lopen we steeds meer aan tegen keuzes die wij anders gemaakt zouden hebben. Als beheerder moet ik bijvoorbeeld voor sommige applicaties naar 'HR voor anderen' en dat voelt niet logisch. Ik moet dus eerst bedenken of ik moet zoeken in 'HR voor anderen' of in 'Beheer'. En natuurlijk begin je altijd onder de verkeerde tab (één zoekveld die alle tabs doorzoekt zou ook al een stuk helpen)
Ander voorbeeld: er staan applicaties onder 'gebruikersbeheer' die ik anders zou categoriseren. Als ik bijvoorbeeld zoek op 'self service' krijg ik alle workflows te zien terwijl ik alleen maar naar 'self service' wil om het te beheren, dus ik moet altijd scrollen. En zo zijn er vast nog meer voorbeelden te noemen. Als ik naar die workflows wil om er een op te starten, doe ik dat vanuit HR voor anderen en niet vanuit Beheer.
Uit Categorie Configuratie in Beheer - Visma Community begrijp ik, dat ik niet de enige ben die wensen heeft t.a.v. de categorieën onder Beheer.
Graag zou ik daarom (weer) de mogelijkheid willen hebben om de categorieën onder Beheer zelf te beheren zodat het werken met Mijn Youforce ook voor beheerders en professionals vanzelfsprekend wordt.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.