Mijn Communities
Help
Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***

Na afhandelen mutatie terugkeren in verse inbox ipv oude self service lay out

door Carolien Diepen
Status: In onderzoek

Leidinggevenden pakken vanuit de inbox een mutatie op en komen dan als ze die afgehandeld hebben in het oude Self Service scherm terecht, met "start, te doen, gedaan, archief etc". Dat is niet handig want wij hebben bij de inrichting van Mijn Youforce de processen anders in categorieën ingedeeld dan dat ze onder "start" staan. Onze leidinggevenden raken zo de weg kwijt. Kan er geregeld worden dat ze na het afhandelen van een mutatie terugkeren in het startscherm van Mijn Youforce, met uiteraard een ververste Inbox?

1 Opmerking
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: In onderzoek

Hallo Carolien, 

 

Momenteel onderzoeken wij het navigatiepatroon van Mijn Youforce en ook hoe men weer terug komt. Het automatisch verversen van de inbox is helaas afhankelijk van meerdere situaties. Dit heb ik uitgelegd in dit artikel: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Portaal/Hoe-werkt-de-inbox-nu-straks-en-in-de-toekoms.... Dit zal zodra alle modules over zijn op de Mijn Youforce inbox, zullen wij aan de slag gaan met het automatisch verversen van de inbox. 

 

Zodra ik een update heb over het verbeteren van de navigatie vanuit de inbox, zal ik dit idee weer updaten. 

 

Groeten Lotte