Mijn Communities
Help
Frankhan1
CONTRIBUTOR ***

Naam aanpassen van Declaratie indienen naar Declaratie kilometers en onkosten

door Frankhan1
Status: Gerealiseerd

Is het mogelijk om de naam aan te passen van 'Declaratie indienen' naar 'Declaratie kilometers en onkosten'?

 

Op dit moment hebben we niet alle declaraties in de nieuwe declaratie module staan maar ook nog declaraties in Self Service (door bijvoorbeeld de beperking van aantal bijlagen in de nieuwe module). Doordat we de naam van het proces niet kunnen aanpassen staat er nu in de categorie 'Declaratie indienen' en dan daar onder de declaraties die worden gedaan in Self Service. Dit is erg verwarrend omdat een medewerker geneigd is om op 'Declaratie indienen' te klikken maar dan daar dus niet kan kiezen uit de declaraties die nog in Self Service moeten.

 

Frankhan1_0-1701259251893.png

 

3 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Frankhan1 Je bent niet de enige die met de benaming problemen ervaart. Maar alleen de naam oplossen is onvoldoende. Als je vervolgens op de link klikt moet je nog een keer een keuze maken tussen de soort declaratie. Het is mooier om in ieder geval één laag lager te presenteren:

  • Kilometerdeclaratie indienen
  • Onkostendeclaratie indienen

Hiervoor heb ik een idee aangemaakt: Deeplink naar declaraties in de app - Visma Community

 

 

Melanie van Gurp
CONTRIBUTOR **
door Melanie van Gurp

Hoi @Frankhan1 ,

 

Goed idee! Ik ben het helemaal met je eens 🙂

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hoi @Frankhan1

 

Zojuist heb ik dit idee de status 'gerealisseerd' gegeven, wetende dat je in je beschrijving meerdere verbeteringen hebt aangedragen. De status 'alternatief aanwezig' had mogelijk ook niet volledig de lading gedekt.

 

Maar het goede nieuws is dat we zojuist 2 nieuwe aanvullende links hebben geintroduceerd in Mijn Youforce. Dit zijn:

  • Onkostendeclaratie indienen
  • Kilometerdeclaratie indienen

 

In welke situatie je deze links kunt gebruiken en wat de aandachtpunten zijn hebben we uitvoerig beschreven in het nieuwsbericht Sneller naar declareren onkosten of kilometers