Mijn Communities
Help
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

Notificaties en taken splitsen in 'HR voor anderen' en 'Persoonlijk'

door Gea Bussink-Veerbeek (Bijgewerkt ‎07-12-2023 11:35 door Lotte v Dijk )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Omdat PSA-medewerkers alle openstaande taken in hun takenlijst hebben staan (ivm bewaking voortgang), zien ze tussen al deze notificaties en taken niet hun persoonlijke taken. 

 

Graag vóórdat we over moéten naar Mijn Youforce, de inbox splitsen zodat we in het scherm 'HR voor anderen' alleen de inbox zien met notificaties en taken mbt HR voor anderen en in het scherm 'Persoonlijk' alleen onze persoonlijke notificaties en taken.

13 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: In onderzoek

Hallo Gea, 
Bedankt voor jouw idee! We zijn op dit moment aan het onderzoeken of we dit zouden kunnen realiseren voor zowel de app als voor Mijn Youforce. Ik zal dit idee blijven updaten als we nieuwe updates hebben. 

Björn Sman
CHAMPION **
door Björn Sman

Heel fijn idee! Als beheerder ook fijn dat je jouw eigen taken nog kunt zien tussen alles uit de organisatie!

Astrid Mulder
CONTRIBUTOR ***
door Astrid Mulder

Een aanvulling. Dat je de taken en notificaties bij anderen ook kan filteren op afdeling/activiteit/formulier/naam enz. Kortom de optie wat je ook hebt in Self Service.  

brussaard-c
CONTRIBUTOR ***
door brussaard-c

@Astrid Mulder  Helemaal mee eens.

Anja Huisman
CONTRIBUTOR **
door Anja Huisman

@Astrid Mulder, helemaal eens, als professional is werken vanuit inbox zo niet mogelijk en ben je geneigd om toch vanuit Self Service en Verzuim Management te gaan werken.

Frans Bekkers
CHAMPION *
door Frans Bekkers

@Astrid Mulder , ik ben het hier ook helemaal mee eens, 'n aantal professionals uit onze pilotafdeling hebben al laten weten dat ze de inbox zo onoverzichtelijk vinden dat ze vanuit Selfservice met de button Te doen blijven werken.

brussaard-c
CONTRIBUTOR ***
door brussaard-c

@Frans Bekkers , Klopt. De Inbox heeft dan nog niet een 100% toegevoegde waarde.

Margriet ten Napel
CONTRIBUTOR **
door Margriet ten Napel

@Lotte v Dijk Dit moet mijns inziens wel gerealiseerd worden voordat we overkunnen, want ik kan mijn eigen taken niet eens vinden tussen de hele lange rij met taken.

Wij hebben bij onze organisatie ervoor gekozen dat je je eigen declaraties niet kan zien als proffessional wat tot gevolg heeft dat hij in Mijn Youforce dus helemaal niet zichtbaar wordt in de takenlijst. En waar kan ik een opgeslagen declaratie nu aanvullen zonder naar de oude omgeving terug te moeten?

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Lotte v Dijk Kun je een update geven van dit idee? Ik heb namelijk al een tijdje geleden in één van de gebruikersgroepen een voorstel gezien hiervoor, maar mis in de community de update.

Anja Huisman
CONTRIBUTOR **
door Anja Huisman

@Lotte v Dijk ik zou ook graag een planning zien van wanneer welke ideeën m.b.t. het verbeteren van de Inbox worden gerealiseerd. Als er voor 1 december nog wijzigingen worden doorgevoerd, dan kunnen we ons moment van live gaan met Mijn Youforce hier nog op aanpassen.

MargrietZozijn
CONTRIBUTOR **
door MargrietZozijn

@Lotte v Dijk Daarbij heb ik het idee dat dit idee (wat ook mijns inziens heel belangrijk is om over te kúnnen) ook bij anderen is geopperd maar dan iets anders omschreven. Oftewel, het zijn al heel wat meer kuddo's dan 45. Lijkt mij dat het niet meer in onderzoek moet zijn, maar gewoon gerealiseerd moet worden.

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Lotte v Dijk  zie mijn bericht van 1-11-2023: kun je een update geven?

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hallo @Gea Bussink-Veerbeek

 

Op dit moment zijn alle modules aan het migreren naar de nieuwe inbox. Zodra dit klaar is zullen er stappen worden gezet om het verschil in een Persoonlijke of HR voor anderen notificatie aan te geven. Op de nieuwspagina zie je dat op dit moment Verzuim management en Beaufort bezig zijn met het omzetten van alle klanten. We wachten nu dus nog op Self Service en Performance management om over te gaan op de nieuwe inbox. Zodra dit het geval is, zullen de stappen worden gezet door deze modules om aan te geven op welke weergave de notificaties moeten komen. 

 

Het idee staat voor nu op 'realisatie waarschijnlijk'. In verband met de verschillende afhankelijkheden kan ik het namelijk nog niet inplannen. Zodra dit het geval is, zal ik het idee weer updaten. 

 

Groeten Lotte