Mijn Communities
Help
Sylvia Schilt
CHAMPION *

Overzicht van inrichting Mijn Youforce - Categorieën en processen

door Sylvia Schilt (Bijgewerkt ‎07-12-2023 11:33 door Lotte v Dijk )
Status: In onderzoek

Wij zouden het prettig vinden als je een overzicht kunt krijgen van de inrichting van alle categorieën en processen in Mijn Youforce. Aan de hand van een dergelijk overzicht zou je ook bijv. kunnen zien welk proces dan in welke categorieën staat. 

4 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: In onderzoek

Hallo Sylvia, 

 

Bedankt voor jouw idee! 
We zullen verder onderzoek doen of dit te realiseren is en hoe we dit terug kunnen laten komen. Zodra ik een update heb, zal ik deze posten onder dit idee. 

Groeten Lotte

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***
door Carolien Diepen

Graag ook de zoekwoorden opnemen in het overzicht.

door Andrea de Bie - Hazelhof

Ik zou dit ook heel fijn vinden. Zo kun je ook controleren of je alle processen gekoppeld hebt. 

Het zou ook fijn zijn als je kunt zien of het een actief proces is. Zodat je in ieder geval weet dat je alle in gebruik zijnde processen gekoppeld hebt. 

SimoneK
CONTRIBUTOR ***
door SimoneK

Deze wens heb ik bij onze product owner ook ingediend, maar hij verwees me naar hier om te stemmen. Bij deze gedaan.

 

Voor ons is het noodzaak om inzicht te hebben via een rapportage, een overzicht o.i..d.

 

Wij beheren voor meerdere organisaties. Wij hebben dus ontzettend veel flows voor verschillende organisaties in 1 systeem).

Zelf zijn we uiteraard ook gewoon medewerker. Daarom kunnen wij nu niet goed controleren wat er voor de verschillende gebruikers onder Persoonlijk staat.

 

Checken of iets gekoppeld is, moet nu door het aanklikken van - vaak meerdere - categorieën. Dat is arbeidsintensief en omslachtig.

Andere optie is een gebruiker vragen zijn scherm te delen en dan mee te kijken. Maar dat is met zoveel verschillende OE's haast ook niet te doen.  Testgebruikers hebben we (nog) niet, dit is/was lastig ivm single sign on en home. Wellicht kan dat nu beter.

Lang verhaal kort: goed idee, graag z.s.m. realiseren!