om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen,
Wij zijn i.s.m. BPO-FB druk bezig om autorisatiebeheer zo in te richten dat we op rol niveau rechten kunnen gaan toekennen.
Binnen het tabblad Overzicht kan er een mooi overzicht worden gegenereerd op gebruikersniveau. Vanuit een externe audit is naar voren gekomen dat we moeten kunnen aantonen welke groepen er zijn, welke applicaties hieronder vallen, welke rechten per applicaties zijn toegekend en welke medewerker aan de specifieke rol is toegekend. Nu kan ik het eerste doen d.m.v. screenshots, of kopiëren plakken in Excel, maar zodra ik daar op opslaan klik, dan is de data verouderd. De rollen zou ik op kunnen lossen met een rapport, maar hoe mooi zou het zijn dat er een standaard export is vanuit Autorisatiebeheer? Voorbeeld:
HR Core | 3 recht | Ontvang bestanden van HR Core Online |
Zend bestanden naar HR Core Online | ||
Toegang HR Core Beaufort Onlin | ||
Personeelsdossier | 3 recht | Toegang tot Personeelsdossier |
Ontvang bestanden van Personeelsdossier | ||
Zend bestanden naar Personeelsdossier | ||
Salarisdossier - E-mailservice | 1 recht | Instellen ontvangen salarisspecificatie per e-mail |
Salarisdossier - E-mailservice Beheer | 1 recht | Configureer e-mailtekst salarisspecificatie |
Salarisdossier Gemal | 1 recht | Toegang tot Salarisdossier Gemal |
Self Service | 5 recht | Zend HI CSV bestand naar Self Service |
Toegang tot Self Service professional | ||
Toegang tot Self Service medewerker | ||
Zend HI XML bestand naar Self Service | ||
Toegang tot Self Service voor anderen | ||
Templatebeheer | 1 recht | Toegang tot Templatebeheer |
Youforce Account Beheer | 6 recht | Zend XSSO bestanden naar Gebruikersbeheer |
Toegang tot Gebruikersbeheer | ||
Configuratie Single sign-on | ||
Toegang tot Youforce Account Beheer | ||
Toegang tot Beheerdersoverzichten | ||
Zend dienstverbanden CSV bestand naar Gebruikersbeheer |
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.