om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen,
Op dit moment is het zo ingesteld dat alleen mensen met een professional account een melding krijgen dat er een storing of performance problemen zijn aan YF. In mijn optiek zou het handig (lees niet meer dan logisch) zijn dat alle medewerkers deze melding krijgen te zien wanneer men op Youforce inlogt. Nu komen dergelijke vragen bij onze P&O Servicedesk (POS) of bij mijn collega en mijzelf (functioneel beheer) binnen. Als een gebruiker dit direct ziet, dan weet deze dat het probleem bekend is, dat het niet aan haar/hem ligt. Op die manier hoeven ze niet contact op te nemen met de P&O Servicedesk of de ICT Helpdesk.
Daarbij zou ik het zelf heel erg handig vinden dat ik als professional een mail hierover ontvang. In tegenstelling tot mijn collega's van de POS, ben ik niet constant ingelogd in YF. Wanneer ik een mail ontvang, die ik wel direct zien, dan kan ik de juiste personen op de hoogte stellen. Nu zal niet iedere professional een mail willen ontvangen, maar de mogelijkheid om dit aan/uit te zetten zou meer dan wenselijk zijn.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.