Mijn Communities
Help
TvanOudenaarden
CHAMPION *

Taken en Notificaties Mijn Youforce - taken Verzuimmanagement te ver van te voren zichtbaar

door TvanOudenaarden
Status: Gerealiseerd

Op het bureaublad van Mijn Youforce staan bij ons taken met een datum van 2025. Na navraag blijkt dat op het bureaublad in Verzuim Management alle openstaande taken uit het verleden, en de openstaande acties voor komende week staan, terwijl je in Mijn Taken binnen Youforce alleen de éérste taak ziet per werknemer binnen verzuim, preventie of zwangerschap. Deze taak kan ver in de toekomst liggen.

 

Het zou wenselijk zijn als hier een termijn aan mee gegeven kan worden bv. 3 maanden in de toekomst.

7 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Lotte v Dijk , @TvanOudenaarden , wij hadden dat ook al geconstateerd. Ik had hiervan melding gemaakt onder het nieuwsbericht Hoe werkt de inbox nu, straks en in de toekomst? - Visma Community, maar daar is niet op gereageerd. Goed dat je er een idee van hebt gemaakt

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk

@Gea Bussink-Veerbeek Hi Gea, Mijn excuses. Ik probeer alles bij te houden maar soms glipt er wel eens iets tussendoor. 
Ik ga samen met de collega's van verzuim kijken naar dit idee en we zullen bij jullie terugkomen met een reactie. 

 

Groeten Lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Ingepland

Hallo,

In het artikel rondom de inbox heb ik uitleg gegeven dat we nu een combinatie hebben van de oude taken en de nieuwe Mijn Youforce inbox. Op dit moment werkt Verzuim Management er hard aan om de taken aan te leveren via de nieuwe Mijn Youforce inbox. Op dat moment zal dit probleem ook verholpen zijn. We zullen dit idee updaten zodra Verzuim Management klaar is.

Groeten Lotte

door Ingrid Russchen

@Gea Bussink-Veerbeek @TvanOudenaarden 

Hallo Gea en Tamara, Door de release van RVM eind december is dit toch al opgelost? Update: Verzuimtaken met plandatum ver in de toekomst niet meer zichtbaar op Mijn Youforce 

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***
door Jolanda van Logten

@Ingrid Russchen bij ons speelt het probleem dus nog altijd. Wij hebben verzuimmanager 2.0.

door Ingrid Russchen

@Jolanda van Logten Hallo Jolanda, de oplossing is inderdaad uitgeleverd voor de verzuimoplossing VerzuimManagement. Ik ga nog navragen of het ook voor RVM2.0 beschikbaar komt.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Hallo allemaal,

 

Verzuimmanagement heeft recent een ontwikkeling gedaan waardoor alleen recente taken vanuit verzuimmanagement worden getoond. Hierbij ook het bericht vanuit verzuimmanagement. Om deze reden zetten wij dit idee op gerealiseerd. 

Groeten Lotte