Mijn Communities
Help
tbeentjes
CONTRIBUTOR **

Teamnaam in Inbox

door tbeentjes (Bijgewerkt ‎11-01-2024 16:24 door Lotte v Dijk )
Status: Niet ingepland

Onze HR Adviseurs zien nu in de inbox van MijnYouforce de taken voor hun rol staan. In een taak staat vermeld wanneer de taak is binnengekomen, de titel van de taak en de naam van de medewerker. Zij willen hier graag kunnen zien welke taken bij hun teams horen en welke niet.

 

Er staan hier al wel ideeën om een filter toe te voegen aan de inbox. Dat zou een oplossing kunnen zijn voor de HR Adviseurs. Mits het ook mogelijk is om op het naam van het team te filteren en bij voorkeur ook meerdere teams in dit filter te kunnen selecteren.

 

Een andere optie is om in de regel van de taak ook de teamnaam op te nemen, onder de naam van de medewerker. Zodat de HR Adviseurs de taken zelf kan scannen en de eigen taken eruit kan filteren.

2 Opmerkingen
door Paul Wevers - Gemeente EHV

Ik mis de hele te doen lijst van Selfservice in Mijn Youforce.

In Selfservice kan je op Resume nog meer filteren en deze resume zien we niet terug in Mijn Youforce.

 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hallo Thijs, 

 

We analyseren inderdaad de filtermogelijkheden voor de inbox. Echter is het idee voor het toevoegen van de teamnaam waarschijnlijk niet iets wat toegevoegd zal worden. Om het filteren in de inbox werkend te maken, wil je dat deze gegevens natuurlijk filteren over alle notificaties van allemodules van Youforce. Door een filter toe te voegen op gegevens uit een specifieke module, zal er alleen kunnen worden gefilterd op bijv. Self Service notificaties. Om die reden zet ik dit idee momenteel op niet ingepland. Mocht hier in de toekomst iets in veranderen of wanneer wij meer feedback ontvangen, dan zullen we uiteraard dit idee verder overwegen. 

 

Uiteraard kan je voor HR adviseurs nog de link toevoegen naar Self Service om deze filtermogelijkheid voor de specifieke Self Service taken beschikbaar te houden. 

 

Groeten Lotte