om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Sinds de ingebruikname van rubriek P15013 - YF gebruiker nieuw heb ik problemen met de inrichting van de verschillende exportcodes. Voorheen bij gebruik van P05013 was dit geen probleem.
Situatie:
Personeel niet in loondienst, waaronder vrijwilligers, zijn bij ons geen YF-gebruiker, maar we willen wel graag een personeelsdossier aanleggen. Dit kan mbv P05009.
Echter wanneer het gaat om YF-gebruiker met 2 dienstverbanden (1 als medewerker in loondienst én 1 als vrijwilliger dus niet in loondienst), dan heb ik een probleem. Ik kan nergens regelen dat die YF-gebruiker wel toegang krijgt tot de gegevens behorende bij het dienstverband in loondienst maar geen toegang krijgt tot de gegevens behorende bij het dienstverband niet in loondienst.
De servicedesk heeft geen oplossing en heeft mij geadviseerd maar een idee in te schieten. Bij deze.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.