Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Vernieuwde gebruikersbeheer - selectie op status geblokkeerd

door Lieke Sterk Huis
Status: In onderzoek

in het nieuwe gebruikersbeheer zou het fijn zijn als je ook op status kunt selecteren, zodat je goed kunt zien welke gebruikers geblokkeerd zijn.

4 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Lieke Sterk Huis

Bedankt voor jouw idee. Zou je dan willen dat je in het overzicht kunt filteren en alleen de geblokkeerde gebruikers ziet, dat je kan sorteren zodat de geblokkeerde gebruikers bij elkaar staan of dan je dit in een rapportage kunt inzien? 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Hallo @Sabine Koelewijn, het liefste zou ik willen dat je kunt filteren en deze gebruikers het liefste kunt selecteren om de toegang open te zetten. Dus in 1 actie deblokkeren. Zo kun je de medewerkers uit dienst laten staan. 
In veel gevallen hebben we nu te maken dat nieuwe medewerkers eerst wel toegang hadden (als 'sollicitant' vóór indienstdatum) en als ze eenmaal in dienst zijn (1e werkdag) is de toegang geblokkeerd. 

door Sabine Koelewijn

@Lieke Sterk Huis, dankjewel voor de toelichting. Dan is een stuk uitgebreider en lastiger te realiseren, maar ik ga er in ieder geval over nadenken 🙂 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Sabine Koelewijn, het zou al veel schelen als je kunt sorteren zodat de geblokkeerde medewerkers bovenaan staan. Misschien is dat stap 1 en de overige wensen stap 2 tot stap.... 😉